PDA

View Full Version : erg snel met slotje op mijn fender blacktop vraag , eerst maar even lezen!



joke
16 september 2010, 08:20
ik had dus gevraagt of er al leden waren die de blacktop daadwerkelijk bespeeld en gehoord hadden en wat dan het oordeel was maar ik kreeg alleen maar een link naar eerdere meningen maar die niet gebaseerd waren op daadwerkelijk bespelen alleen maar op horen van en fotootje ervan gezien etc etc .
mijn vraag is dus ;
wie heeft hem al in de handen gehad en hoe klonk en beviel hij/zij?
en nu niet meteen een slot hierop gooien want das wel heel erg flauw en kinderachtig!!

Kim Wilson
16 september 2010, 08:32
Voor vragen naar aanleiding van een mod-actie moet je de betreffende mod een PM sturen. Niet gelijk weer een topic openen. Deze gaat ook zo weer op slot zodra Almarvk wakker is. Dat kun je flauw vinden, maar zo werkt het.

Dan nog iets: als er in het vorige topic niemand heeft gereageerd die zelf al zo'n ding heeft bespeeld, dan zal er nog wel niemand zijn die ze daadwerkelijk heeft bespeeld.

macwilliams
16 september 2010, 08:47
Ik in iedergeval niet. Wat is er zo bijzonder aan die blacktop dan? Is hij wezenlijk anders dan andere mim fenders?

Hendriks
16 september 2010, 08:53
Het zijn MIM standards met humbuckers , thats it.
Zijn hier ook nog niet te krijgen , dus zullen er hier ook geen ervarings deskundigen zijn.

rpl
16 september 2010, 09:16
ik had dus gevraagt of er al leden waren die de blacktop daadwerkelijk bespeeld en gehoord hadden en wat dan het oordeel was maar ik kreeg alleen maar een link naar eerdere meningen maar die niet gebaseerd waren op daadwerkelijk bespelen alleen maar op horen van en fotootje ervan gezien etc etc .
mijn vraag is dus ;
wie heeft hem al in de handen gehad en hoe klonk en beviel hij/zij?
en nu niet meteen een slot hierop gooien want das wel heel erg flauw en kinderachtig!!

Volgens mij zal dit het antwoord moeten zijn :
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138876 :soinnocent:

Mitch
16 september 2010, 12:11
Als je een opmerking hebt over een moderator aktie kun je die moderator gewoon een PB sturen met een uitleg waarom je vindt dat de aktie niet handig was. Met een titel als deze is dit topic sowieso gedoemd om een slot te krijgen.