PDA

View Full Version : Samen muziek maken.



Master55
15 september 2010, 18:44
Hallo Forumleden.

Ik zou graag met andere forumleden in contact komen om gezellig samen muziek te maken.
Ik ben een amateur, maar wat doet het er toe.
Ik speel zelf een akoustische gitaar merk Ovation en heb een Aldi electrische gitaar (niet merk Aldi , maar gekocht bij de Aldi).
Ik speel en zing graag songs uit de jaren 60 tot nu. Een stukje blues vind ook aardig.
Ik woon in de omgeving Nijmegen in het plaatsje Overasselt en aan oefen ruimte geen gebrek.
Ik ben 54, maar met een jong muziek hart. Ben ook lid van een popkoor.
Wie zin heeft? Neem dan contact met met op. mogelijk dat we dan binnenkort gezellig aan het jammen zijn.

Harry
16 september 2010, 10:07
hoi en welkom! Leuk idee, voor mij werkt het helaas niet omdat ik niet erg in de buurt woon, en meestal geen tijd heb. Succes!!

gevoeligesnaar
20 september 2010, 20:11
Hi Master,

Ik ben zonet hier ingelogd om bekendheid te geven aan het bestaan van de usenet-nieuwsgroep: nl.muziek.instrument.gitaar
Daar posten een aantal gitaarfreaks, jong en oud, die min of meer regelmatig, samenkomen om te jammen. leeftijd gemiddeld tussen 20 en 70.
Ook nu wordt er weer een poging gedaan om binnenkort weer mensen bij elkaar te krijgen om ergens in Nederland een Jam te organiseren. Dus geef je op en doe mee!

groet, rob

nickofzo
20 september 2010, 21:55
gevoelige snaar? even aangemeld om te spammen??

Harry
21 september 2010, 10:04
ach, jij denkt dat deze poster daar rijk mee wordt? Dan is het een schande, anders lijkt het me eerder informatief...

levi
21 september 2010, 16:23
Jammer dat je zo ver weg woont anders zou ik wel wat muziek willen maken hoor ! er zijn zo weining muziekanten bij mij in de buurt!!

gevoeligesnaar
21 september 2010, 18:44
gevoelige snaar? even aangemeld om te spammen??

Ben jij even de weg kwijt?
Maar goed, luchtgitaristen kunnen we helaas niet gebruiken.

rob

nickofzo
22 september 2010, 01:12
mijn welgemeende excuses,

gevoeligesnaar
22 september 2010, 18:50
mijn welgemeende excuses,

Sportief! ;)

Quasimodo
22 september 2010, 20:32
@ Master55,

Allereerst welkom op GN.

Je bent dapperder dan ik, dat je in je eerste post al zo'n uitnodiging doet. Ik heb er vaak aan gedacht maar nog steeds niet gedaan.

Helaas woon ik te ver weg. Misschien kan je je oproep beter hier plaatsen op GN:
http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=16

macwilliams
13 oktober 2010, 20:08
Welkom hiero :)