PDA

View Full Version : MusicMand RD 50



Hendriks
15 september 2010, 14:30
Na aanleiding van dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=6AT8cDPLcY8&feature=related kreeg ik gas voor een Musicman , gisteren stond er 1 op mp en die heb ik dan ook direct gereserveerd .
precies het geluid waar ik naar opzoek ben.
Volgende week (hopelijk) pics en revieuw.

Hendriks
15 september 2010, 14:38
Versterker is uit 1982 , verkeerd geplaatst dus.

guitarkid
15 september 2010, 16:42
Versterker is uit 1982 , verkeerd geplaatst dus.

Ban.....!!!!!! :seriousf:
Hee, maar dat zijn mooie amps! Ik ben benieuwd!
Op het clipje wordt natuurlijk wel een extra 2 x 12 cab gebruikt, maar dan nog.....!

Gr. C.

Rinze
15 september 2010, 16:51
Mooi bakkie Henk, is het een met 12 inch speaker die je koopt? Ik heb vroeger bijna eens de 10 inch versie gekocht maar zag ervan af toen ik erachter kwam dat er bij dat exemplaar geen voetschakelaar zat. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Hendriks
15 september 2010, 18:26
Is een 1x12 , incl.originele voetschakelaar , ook nog een originele hoes en 3 maanden garantie (Westerhaven).
Er staan meer clips op youtube ook met de originele speaker en daar klinkt hij ook lekker.

Firebird
17 oktober 2010, 01:05
@Hendriks: heeft de amp white of black tolex? Ik de witte (= limited edition) zit standaard een EV12L speaker, in de zwarte verschillende.

Heb zelf een zwarte met een EV Force (lang niet zo fijn als een 12L), erg fijn ding. Gaat bloedhard en de overdrive is ook nog erg te pruimen naar mijn mening! Mooie koop, je ziet ze niet zo vaak meer.