PDA

View Full Version : hebben jullie al op de nieuwe fender blacktop gespeeld?



joke
15 september 2010, 08:16
ik ben benieuwt wat de ervaringen van forumleden zijn met de nieuwe hotte blacktop in vergelijking met bijvoorbeeld de american standart die 2x zo duur is .
lijkt mij dat die humbuckers een goed alternatief bieden in vergelijking met de single coils als je een beetje rock speelt...
hebben er al mensen op gespeeld , en , en en ????

Duhsjaak
15 september 2010, 08:44
Hi Joke
In Amsterdam zeiden ze dan vroeger: 'Noem mij maar Jan de Klootzak; ik begrijp er geen tering van'.
Over welke Fender Blacktop heb je het dan? Kan me toch niet voorstellen dat ze allemaal hetzelfde klinken?
Ben dus benieuwd naar welke je voorkeur uitgaat of (als ik je post verkeerd zou begrijpen) dat je interesse hebt in alle Blacktops?
Vriendelijke groet Gus a.k.a. Duhsjaak

Bernardduur
15 september 2010, 08:48
nieuwe blacktop series (http://www.fender.com/products/search.php?section=guitars&series=Blacktop)

beruk
15 september 2010, 08:58
ik ben benieuwt wat de ervaringen van forumleden zijn met de nieuwe hotte blacktop in vergelijking met bijvoorbeeld de american standart die 2x zo duur is .
lijkt mij dat die humbuckers een goed alternatief bieden in vergelijking met de single coils als je een beetje rock speelt...
hebben er al mensen op gespeeld , en , en en ????
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren want geen lefty's, de hufters....

Kim Wilson
15 september 2010, 09:05
ik ben benieuwt wat de ervaringen van forumleden zijn met de nieuwe hotte blacktop in vergelijking met bijvoorbeeld de american standart die 2x zo duur is .
lijkt mij dat die humbuckers een goed alternatief bieden in vergelijking met de single coils als je een beetje rock speelt...
hebben er al mensen op gespeeld , en , en en ????
Vergeet niet dat de Blacktops made in Mexico zijn. Dat verklaart iig de prijs.

levi
15 september 2010, 10:47
Dat heoft niet te betekenen dat ze minder goed zijn dan de usa's

Ik heb ze nog niett geprobeerd zitten vintage hot alinco humbuckers in?? las ik op de fender site.

Kim Wilson
15 september 2010, 10:55
Zonder de hele kwaliteitsdiscussie weer op te rakelen, is MIM nu eenmaal goedkoper dan USA. Een USA Standard kost 1100 euri, een opgeklopte MIM doet de helft. Joke verbaasde zich er blijkbaar over, dus ik leg even uit waar het prijsverschil vandaan komt.

levi
15 september 2010, 11:04
Ik vind hem niet echt verbaast reageren. Hij zegt zelf toch ook al dat die de helft goed koper is??

Maar in iedergeval heb ik de blacktops nog niet bij mij redelijk grote (plaatselijke) muziek winkel zien hangen.

Hendriks
15 september 2010, 13:15
Op het telecaster forum zijn ze niet erg enthousiast , ze zijn gelijk geprijst als de mex standard en de kwaliteit is vergelijkbaar , dus niet super en zeker veel minder dan de USA , jammer he'.

guitarkid
15 september 2010, 14:28
Hallo Joke.

In dit topic is er ook al volop over deze serie van gedachten gewisseld:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138876
Misschien staat er ook nog info in waar je wat aan hebt.

Gr. C.

almarvk
15 september 2010, 14:34
Top, scheelt mij weer zoeken! :ok: