PDA

View Full Version : V7 & V8



Thom TK
5 mei 2003, 18:20
Ik heb een RG 470 met de stock elementen erin, maar als ik de onderwerpen hierover zie, worden die elementen nogal afgezeken.
Ik persoonlijk vind deze elementen behoorlijk goed klinken, vooral de akkoorden.

Zo, dat moest ik ff zeggen.

JV
5 mei 2003, 18:22
leuk

Phizer
5 mei 2003, 18:26
ze klinken best leuk maar je zou ze eens voor de verandering met dimarzio's/seymour duncans/noem maar op moeten vergelijken, dan hoor je het verschil pas

Jay Cal
5 mei 2003, 18:57
Ik heb nog 2 volledige sets V7/S1/V8 liggen.

Waarom ik deze over heb?....

You figure it out :wink:

Het zijn "aardige" elementen als je normaal de "dertien in dozijn" koreaanse crappy pickups gewend bent. Goede elementen zijn m.i. toch echt alleen te vinden bij bedrijven als DiMarzio, Seymour Duncan etc.

Maar hey, als je blij bent met je V7 en V8... Enjoy it!

punchdrunk
5 mei 2003, 19:06
de v7 en v8tjes zijn idnerdaad best aardig voor stock pickups.. maar als je een keer op een plank met dimarzio's of duncan's gespeeld hebt, kun je niet meer terug.

Neals
6 mei 2003, 11:36
idd... nothing beats an evo :grin:

Phizer
6 mei 2003, 13:03
i second that!

renier
6 mei 2003, 14:12
heb net de pups in mijn rg verwisselt voor een custom shop dual rail bij de neck en een dimarzio super distortion bij de brug. kan niet anders zeggen dan dat dat dus echt ongelofelijk beukt. goede tip voor alle floyd rose spelers: een super distortion in de brug positie levert toch weer de sustain en "beuk" die je normaal mist met een floyd..

Anders Destium
6 mei 2003, 15:45
Als je een basswood body hebt in combi met floyd heb je idd niet echt veel sustain, maar als je mahonie hout hebt heb je met een floyd ook niets te klagen....

Als je de pups toch vervangt: ToneZone en Paf pro zijn TOP!!!!!

Met andere woorden: een RG3120 zou de gitaar zijn die ik zelf custom zou laten bouwen :grin: Enige minpuntjes: geen matching headstock en geen ebben toets...

skabouter
6 mei 2003, 16:24
ik heb Q7 en Q8, en ik moet zeggen dat ik ook wel tevreden ben. kan vast beter, maar denk niet eens dat ik dat hoef.......