PDA

View Full Version : Volledige Sweet Child O Mine Solo op de Red Special!



Braddie
14 september 2010, 06:54
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Sweet%20Child%20O%20Mine%20Solo.mp3

Even opgenomen gisteravond... ik vind het zelf niet slecht, er zitten nog wat missers in, maar ik vind hem niet slecht!

Dribbel_
14 september 2010, 11:09
Ga je nou op ieder forum dat je kent je meuk posten :')

_micro
14 september 2010, 12:43
Hoi Braddie.

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van je opname.
Zou je hier misschien meer van zulke kunnen posten?

Groetjes,

Henk Willem

Nellyrocks
14 september 2010, 16:11
Dit is helemaal niet de volledige solo van Sweet child o mine. Je mist de helft van de noten.

Ik heb respect voor het feit dat je het probeert maar je hoort zelf, neem ik aan, ook dat het niet helemaal klopt, toch?

Dit is geen forum waar je je meteen als talent hoeft te bewijzen hoor. Daar zijn we allemaal wel klaar mee. De meeste mensen luisteren liever naar iets dat je wel kan dan naar iets wat je niet kan.

Xnimez
14 september 2010, 16:14
Dit is helemaal niet de volledige solo van Sweet child o mine. Je mist de helft van de noten.

Ik heb respect voor het feit dat je het probeert maar je hoort zelf, neem ik aan, ook dat het niet helemaal klopt, toch?

Dit is geen forum waar je je meteen als talent hoeft te bewijzen hoor. Daar zijn we allemaal wel klaar mee. De meeste mensen luisteren liever naar iets dat je wel kan dan naar iets wat je niet kan.

Tsja, dit is inderdaad wel het probleem. Als je er eentje een keer mist, oke, maar bij een paar snelle stukken speel je maar een derde van de noten, misschien nog wel minder.

arnoldtims
14 september 2010, 18:58
Misschien heb ik iets gemist maar waarom zo negatief.
Een waarschijnlijk jonge gast is trots op wat hij geleerd heeft en post dat hier.
Er zitten inderdaad nog veel fouten in maar dat gaat nog wel goed komen.




ik hoop niet dat je al 20 jaar speelt of zoiets en een vervelende kwast bent in andere topics zo niet veel succes met spelen

Braddie
14 september 2010, 19:20
Misschien heb ik iets gemist maar waarom zo negatief.
Een waarschijnlijk jonge gast is trots op wat hij geleerd heeft en post dat hier.
Er zitten inderdaad nog veel fouten in maar dat gaat nog wel goed komen.




ik hoop niet dat je al 20 jaar speelt of zoiets en een vervelende kwast bent in andere topics zo niet veel succes met spelen



Ik speel amper 5 maandjes.

JohnLord
14 september 2010, 19:37
Daarom respect voor wat je hebt gepost! De conclusie van Nellyrocks is evenwel terecht.

Nellyrocks
15 september 2010, 12:14
Daarom respect voor wat je hebt gepost! De conclusie van Nellyrocks is evenwel terecht.

Het is toch geen oordeel. Ik zeg er alleen mee dat het vaak knapper is iets simpels te posten wat je helemaal onder de knie hebt en dat je met een hele mooie toon speelt dan iets dat je niet kan. Dat is iig prettiger om naar te luisteren.