PDA

View Full Version : Digitech Digital reverb



TheMrSven
11 september 2010, 17:57
Ik heb het oog op een Digitech Digital reverb. Mijn vraag is is dit een goed werkend effect pedaal voor 85,-. Ik ben niet extreem veeleisend maar ik wil wel weten of dit zijn geld waard is.

Sven:gitarist:

EJPostema
11 september 2010, 18:26
Ik heb het oog op een Digitech Digital reverb. Mijn vraag is is dit een goed werkend effect pedaal voor 85,-. Ik ben niet extreem veeleisend maar ik wil wel weten of dit zijn geld waard is.

Sven:gitarist:

Ik heb geen idee naar dat pedaal. Weet wel dat er op marktplaats regelmatig boss DD3's voorbij komen voor dat geld. Die zijn erg populair

Dirk_Hendrik
11 september 2010, 19:09
Een DD3 is geen reverb maar en delay.

Is die digitech uit de hardwire serie? prima dingen voor een prettige prijs.

TheMrSven
11 september 2010, 19:22
Ik weet het niet ik ben al een tijd opzoek naar een reverb maar ik heb een beperkt budget. Ik heb ook al gekeken naar een behringer dr100. Die was wel te koop maar niet binnen mijn regio. Ook vond ik 39,99 erg goedkoop voor een effectpedaal.

EJPostema
11 september 2010, 19:25
Een DD3 is geen reverb maar en delay.

Is die digitech uit de hardwire serie? prima dingen voor een prettige prijs.

:makeup: haha, het is week weekend hoor. De hersenen staan uit :P

Nitefly7
11 september 2010, 20:53
de Digitech Reverb, vaak liefkozend de ' Digiverb' genoemd, is tijdenlang een favoriet geweest voor iedereen die de Holy Grail en de Hardwire Reverb nog niet kende.. erg te gekke reverb voor -meestal- een mooie prijs...

wat ik ervan hoor, en gehoord heb, is het zeker een te gekke reverb, maar zou ik voor dat geld inderdaad ook verder kijken; met 90 euro kom je ook een eind in de richting voor 'n Hardwire of misschien zelfs EBS Dynaverb (mijn nieuwe/oude baby)..

een 2ehands Digitech Reverb/Digiverb zou ik eerder richting 40/50 euro zoeken (...)