PDA

View Full Version : stones



chefdaniel
11 september 2010, 16:29
hallo allemaal,

ik loop nu al een paar jaar mee op dit forum, maar heb nog nooit een clipje geplaatst. het nummer heet stones en is opgenomen met behulp van ableton live8, blueridge 361 parlor en 183 OM. verder een zelfbouw telecaster, yamaha keyboard en drums uit ableton. het is niet echt alles gitaar wat je hoort maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden.

alvast dank voor het luisteren en groet,

dan

http://dl.dropbox.com/u/11347231/16%20stones.mp3







muziek op http://www.myspace.com/cheffdaniel

sideburns
11 september 2010, 23:17
Hallo Daniel,

Het nummer brengt een bepaalde sfeer over, it's these stones....op een gegeven moment zou je dat wel kunnen uitschreeuwen ! dit geeft dan misschien nog extra verdieping in het gevoel wat je al overbrengt. Ben wel benieuwd hoe dat zou klinken als er ,op dat moment, ook meer gebeurt met je gitaar ("janken" / n.young)

Doet me een beetje denken aan madrugada,

succes !

chefdaniel
15 september 2010, 11:49
dank je wel sideburns, madrugada kende ik nog niet, ik ga ze dus even checken op myspace.

verder nog iemand?

dan

beruk
15 september 2010, 12:39
Goed liedje gebakken! Coupletten en refrein en brug alles erop en eraan einde erg mooi.
Qua opname techniek kan ik er niks van zeggen, heb zelf nog nooit iets opgenomen.
Je solo 2.37 zou ik inderdaad ook laten brullen met galm enzo, nu springt ie niet écht naar voren en blijft ie qua geluid ongeveer gelijk met de marimba (?).
Goed gezongen, de uitspraak van de s is echter nogal aanwezig, dat leid af.

chefdaniel
15 september 2010, 13:32
dank voor je reactie, ja dat slisje in die essen af en toe, zit nu eenmaal in mijn stem ben ik bang.

dan

Duhsjaak
3 oktober 2010, 04:39
Hi
Heel erg genoten. Thank God/Goddank en leve de afwijkende muziekjes.
Houen zo.
Misschien iets meer hoog in de zang/microfoon. Voor de rest: Petje af.
Have fun!
Gus

chefdaniel
3 oktober 2010, 15:11
dank voor het luisteren en het commentaar.

dan