PDA

View Full Version : Headbang.nl - De Nederlandse Metalcommunity



Zamg0d1
11 september 2010, 15:04
Hallo,

Ik werk nu aan een nieuwe website, Headbang.nl, een website van het type nog onbestaand in Nederland. De bedoeling is om een grote website te beginnen, eerst alleen forum, later evt. een website erbij. Ben van plan om alvast t-shirts goedkoop te laten bedrukken voor reclame.

http://mh.gaming-freak.nl/ hier kun je het vinden en ik ben van plan om het rond begin November/December af te krijgen en dan te openen, ik hoop dat het dan ook redelijk gaat lopen want dat lijkt me geweldig, heb nu al twee jaar lang onsuccesvolle fora gehad en nu kwam dit in mij op. Hopen dat het lukt :D

Basileia
11 september 2010, 19:41
Hmm, waar is off-topic? Volgens mij is dat waar de community van een forum meestal ontstaat.:punk::blast:

Bram+
11 september 2010, 21:22
Er zijn geen metalcommunities in Nederland? Wat is er met De Muur en Zware Metalen en zo gebeurd dan? :D

HaroldA
11 september 2010, 22:31
Yeah! Nog een forum... :stop:

wietse
13 september 2010, 07:08
Er zijn geen metalcommunities in Nederland? Wat is er met De Muur en Zware Metalen en zo gebeurd dan? :D
dat vraag ik me ook af, als je tegen het zware metalen forum op moet boksen dat zal niet meevallen.

Wiellem
13 september 2010, 15:24
En Metalfan.nl..

Bram+
13 september 2010, 16:57
Inspiratie genoeg dus om met een mooie zwarte layout te komen :D

arcane
13 september 2010, 18:39
Ik wens je veel succes, maar ik vermoed dat het nogal teleurstellend zal zijn.

Arvoitus
13 september 2010, 23:15
Waarom noem je je site headbang.nl? Als ik www.headbang.nl intyp dan kom ik nergens op uit.