PDA

View Full Version : Levering ups op zaterdag?



Freakoutus
10 september 2010, 21:26
Aan de mods van gitaarnet: Als jullie een betere plek weten voor dit topic verzet deze dan maar naar de juiste plek. Ik kon het zo snel niet plaatsen (misschien per ongeluk wel overheen gelezen).

Ok, ik heb een bestelling gedaan bij thomann. Nu is dit pakketje onderweg hierheen, en morgen geleverd kunnen worden mids UPS op zaterdag ook leveringen doet. Weet iemand toevallig ook dit het geval is?

Alvast bedankt,

Freakoutus

fuchs
10 september 2010, 21:29
Zal wel maandag worden.

allochthomas
10 september 2010, 21:29
Zover ik weet leveren ze alleen maar tijdens werkdagen. Dat wordt in spanning afwachten to maandag;)

Freakoutus
10 september 2010, 21:35
Hehe bugger:soinnocent: nou ja goed dan is het niet anders

Fisherman
10 september 2010, 23:10
Hi!
Hangt ervan af of Thomann de "next day service" van UPS gebruikt.
Ik denk het niet, gezien de lage verzendtarieven die ze hanteren.
Maar....niets is zeker, blijf de status checken op ups.com. Die loopt voor op die van Thomann zelf.
Succes! :ok:

Ron Houben
10 september 2010, 23:19
Was je nou toch maar op zaterdag naar de winkel gegaan...

Freakoutus
11 september 2010, 19:21
Was je nou toch maar op zaterdag naar de winkel gegaan...

Oh heh, nee absoluut niet. Ten eerste ben ik niet in staat een winkel te bezoeken momenteel en ten tweede zit er zoveel korting op het gehele pakket dat ik niets eens een winkel hier wil bezoeken voor dezelfde producten.

Een dag wachten voor ongeveer 200 euries korting. Ik ben van mening dat dat de moeite wel waard is voor een pakketje van nog geen 400 eurie.

En het antwoord op mijn vraag is nee, het pakketje zal niet op zaterdag verzonden worden. Ik ben wel zeker dat ik maandag alles wel binnen heb. Voor de mensen die willen weten wat het pakketje inhoud: een stage piano met het nodige voor een beginner (niet voor mezelf) een shitload aan plectra (wel voor mezelf) en nog wat onderhoud spulletjes voor mijn gitaren.

broeder6x6
11 september 2010, 19:58
een stage piano met het nodige voor een beginner (niet voor mezelf) een shitload aan plectra (wel voor mezelf) en nog wat onderhoud spulletjes voor mijn gitaren.

:???:..............

Freakoutus
12 september 2010, 14:23
:???:..............

Tsja, muziek draait niet alleen om gitaren:hippie:

grayfink
12 september 2010, 14:41
Tsja, muziek draait niet alleen om gitaren:hippie:

Jawel toch. :???:

.slash.
12 september 2010, 16:17
wat heb je besteld?

JiJeWoW
12 september 2010, 16:21
Oh heh, nee absoluut niet. Ten eerste ben ik niet in staat een winkel te bezoeken momenteel en ten tweede zit er zoveel korting op het gehele pakket dat ik niets eens een winkel hier wil bezoeken voor dezelfde producten.

Een dag wachten voor ongeveer 200 euries korting. Ik ben van mening dat dat de moeite wel waard is voor een pakketje van nog geen 400 eurie.

En het antwoord op mijn vraag is nee, het pakketje zal niet op zaterdag verzonden worden. Ik ben wel zeker dat ik maandag alles wel binnen heb. Voor de mensen die willen weten wat het pakketje inhoud: een stage piano met het nodige voor een beginner (niet voor mezelf) een shitload aan plectra (wel voor mezelf) en nog wat onderhoud spulletjes voor mijn gitaren.


Speciaal voor .slash quote ik dit wel even.
Beter lezen volgende keer ;)

Johan91
13 september 2010, 17:44
Aan de mods van gitaarnet: Als jullie een betere plek weten voor dit topic verzet deze dan maar naar de juiste plek. Ik kon het zo snel niet plaatsen (misschien per ongeluk wel overheen gelezen).

Ok, ik heb een bestelling gedaan bij thomann. Nu is dit pakketje onderweg hierheen, en morgen geleverd kunnen worden mids UPS op zaterdag ook leveringen doet. Weet iemand toevallig ook dit het geval is?

Alvast bedankt,

Freakoutus

Zal wel vandaag geworden zijn he, want Friesland ligt nogal afgelegen :D
Ben benieuwd, foto's!!!!

Freakoutus
13 september 2010, 22:58
Tis inderdaad vandaag aangekomen. En heb geen foto's gemaakt, lijkt mij ook niet echt iets waar je nou foto's voor zou moeten maken.:soinnocent:

Wat mij betreft een slotje op dit topic:blast: (of moet/kan ik dat zelf doen, nog nooit gedaan namelijk hehe)

Gothra
14 september 2010, 10:18
Tis inderdaad vandaag aangekomen. En heb geen foto's gemaakt, lijkt mij ook niet echt iets waar je nou foto's voor zou moeten maken.:soinnocent:

Wat mij betreft een slotje op dit topic:blast: (of moet/kan ik dat zelf doen, nog nooit gedaan namelijk hehe)

Fotos maak je van alles wat met gitaren te maken heeft!

Freakoutus
14 september 2010, 13:48
Fotos maak je van alles wat met gitaren te maken heeft!

Een capo en plectra nothing special. Heb enorm veel GAS voor een leuk goedkoop gitaartje, als ik die ooit heb dan komt daar wel een draadje met foto's op.