PDA

View Full Version : saxofonist (maar niet verdwaald)



buescher1964
9 september 2010, 23:18
Hi all,

Honderd jaar geleden electrische gitaar gespeeld, toen na een paar jaar enkele snaren van mijn Bird gitaar het begeven hadden, heb ik de boel opgeruimd en nooit meer aangeraakt. Een paar jaar geleden ineens de kolder in mijn kop gekregen en een tenorsax (een Buescher dus) gekocht, als een gek gaan oefenen, in een band gespeeld en sinds een paar weken.....mijn oude peavey backstage afgestofd, een echte linkshandige LC Comet gekocht en zelf ben ik weer verkocht..Ik speel nu elke avond en geloof me, het is net als met fietsen.. (gezinsledenen zijn hier ook blijer mee dan met mijn eerste schreden op het sax-pad..).

Bezig nu met het oprichten van een andere band en langzaam op zoek naar een "nettere versterker"..

En nu ga ik weer verder met het consumeren van leesvoer (dit forum is in mijn ogen goed bezig!).

rpl
10 september 2010, 09:20
Welkom op het forum.

Harry
10 september 2010, 09:48
leuk verhaal, welkom!

Thyrif
10 september 2010, 10:39
Leuk verhaal man! Welkom!

ghost-rider2006
10 september 2010, 11:34
Mooi verhaal

Wel een heel verschil he sax=== gitaar

ja kan nog niet in de band ik speel net een 3 weken dus je zal nog even moeten wachten hahah

Good luck en veel speel en lees plezier


Greetzz Tony

:zz::zz:

johndoe
10 september 2010, 11:50
welkom buescher1964!

buescher1964
10 september 2010, 12:12
Ik heb gisteren avond nog wat gelezen op het forum en zie in ieder geval meer 40 plussers die in hun jongere jaren gitaar hebben gespeeld en dit later weer hebben opgepakt. Ach, de ene koopt een motor, de ander neemt een minnares en ik, ik doe het zo (zal het voorzetje richting peno pauze zelf maar geven)..

Qua gitaarspel heb ik in ieder geval weer genoeg vertrouwen om in een band te stappen dus wordt absoluut vervolgd (zit n in een sabbatical periode na een drie jaar toeteren in een band)..

ghost-rider2006
10 september 2010, 13:06
haha ik heb een motor nieuwe vriendin
een nieuwe gitaar

jee nu nog leren spelen hahahaha

sideburns
10 september 2010, 17:23
Ach, de ene koopt een motor, de ander neemt een minnares en ik, ik doe het zo (zal het voorzetje richting peno pauze zelf maar geven

ach dat zal toch wel meevallen, welkom op het forum :)

buescher1964
10 september 2010, 21:40
dat valt ook allemaal wel mee hoor, no worries...Waar ik me wel zorgen over maak is mijn thuiswerken vandaag: heb eigenlijk continu dit forum gelezen en nu heel benieuwd geworden naar de Fender Super Champ XD....

vulvasonic
11 september 2010, 17:12
En nu blijkt dat we ooit samen hebben gespeeld, zo'n 27 jaar geleden. Ik heb altijd gedacht dat jij een Fender Lead had. Was die Bird soms een kopie daarvan?

Cool!
Ik hoop dat het je lukt om weer wat mensen te vinden om mee te speul'n. Welkom op het forum. Kijk naar m'n postcount en ik hoef je niet meer te vertellen wat ik met mijn verdere leven heb gedaan. :D

buescher1964
11 september 2010, 18:22
Shit Vulva, na jouw post kan ik me niet meer voordoen als 21 jarige hoogblonde gitarist...:) 27 jaar...time flies when you are having fun (of wanneer je meer dan 20.000 post op 1 forum).

Leuk deze "reünie", wie had dat nou gedacht?

En dat bandje.....de eerste repetitie is al over drie weken.....heb er zin in!

buescher1964
11 september 2010, 18:24
En nu blijkt dat we ooit samen hebben gespeeld, zo'n 27 jaar geleden. Ik heb altijd gedacht dat jij een Fender Lead had. Was die Bird soms een kopie daarvan?



Die Bird was een Fender Lead imitatie...Ligt hier nog ergens op zolder, met afgebrokkelde kam. Rechtshandig maar ik draaide 'm gewoon om. Als ik er nog iemand blij mee kan maken?

ghost-rider2006
11 september 2010, 18:40
blij maken met een stuk iets hihi

ik ben aan de blaass haha heb net versterker gekocht voor een schij.. prijs

fender m 212
oeff

buescher1964
11 september 2010, 19:28
blij maken met een stuk iets hihi


Hoef er niks voor te hebben, dat scheelt...

Zul je altijd zien als dat ding naar de stort is...."had dat maar gezegd...bla bla bla"

buescher1964
11 september 2010, 19:51
fender m 212
oeff

En van die versterker zal wel de "F" afgebroken zijn of niet? :)