PDA

View Full Version : line 6 x3 live



beniktemin
9 september 2010, 17:22
Hoi,

Ik heb mijn line 6 x3 live aangesloten op mijn pc update uitgevoerd met line 6 monkey....

Als ik op custumtone geluiden download pakt hij minder als de helft van de tonen bij de rest geeft hij een error melding. Enig idee wat dit is??

(heb alleen de basic dus geen moddelpacks, die download ik niet)

Thnx

interessander
9 september 2010, 17:31
Je geeft zelf het antwoord al, sommige custom tones maken waarschijnlijk gebruik van bepaalde modellen uit de model packs.
Die heb je niet en dan krijg je een error melding, je kunt dan zelf vervangers zoeken voor deze modellen om er toch een beetje bij in de buurt te komen.

beniktemin
9 september 2010, 17:57
Bedankt voor je antwoord,

Het gekke is hij pakt ook geen duo toon (2 versterkers)
?????

Terminus
9 september 2010, 22:44
Een X3 live heeft toch alle model packs al?

beniktemin
10 september 2010, 20:59
dacht ik ook maar hij is alleen standaard,
en de moddelpacks moet je er los bij kopen:angry:

vettavillenl
11 september 2010, 12:02
dacht ik ook maar hij is alleen standaard,
en de moddelpacks moet je er los bij kopen:angry:

X3 heeft alle modelpacks
zie hier
http://line6.com/pod/compare.html

jim__
11 september 2010, 15:37
Overigens zijn een hoop modelpacks gemaakt op de voorganger (pod xt live). Aangezien die maar een geluid tegelijk heeft, zal de pod x3 dat niet gaan veranderen. De twee geluiden tegelijk kun je inschakelen door de knop voor de 2e tone ingedrukt te houden (zie handleiding), mits je het tweede geluid ook hebt ingesteld. Vandaar dat ik bij je pod ook de handleiding erbij heb gedaan, deze heb je toch nodig bij het apparaat om alles eruit te halen ;) Succes!

beniktemin
11 september 2010, 17:20
Hey is dat die Jim....:ok:


Het is zo dat ik wel weet hoe ik ze moet dowloaden, maar bij de dubbele tonen geeft hij een groot kruis zodra ik hem onder een knop wil zetten!

Off bij de geluiden waar extra moddelpacks opzitten (die je er los bij moet kopen!)

Je kunt die dubbele idd handmatig aanzetten maar dat heeft toch niks met downloaden te maken????

Dat rode boek heb ik van voor naar achter en links naar rechts gelezen maar er staat niks in wat je moet doen als hij die error geeft...

Greetz