PDA

View Full Version : Waar zit het topic over de APH-1 Alnico II Pro hier ergens?



knarf
9 september 2010, 16:02
Hallo!

Enkele dagen geleden kwam ik langs een topic waar de vraag werd gesteld wat nu precies het verschil is tussen de Seymour Duncan APH-1 Alnico II Pro en de APH-2. Ik zoek me hier suf maar vind het nergens terug. Iemand een linkje?

Indien ik het toch zou gedroomd hebben - de zoekfunctie geeft echt niks - zijn reacties op m'n vraag ook gewoon hier welkom.

Alweer bedankt!

Fuhgawz
9 september 2010, 16:08
Je kunt ook via google op gitaarnet zoeken. Dat is echt heel erg handig! Je tikt dan in: "site:gitaarnet.nl/forum" en dan gevolgd door zoektermen. In jouw geval dus "site:gitaarnet.nl/forum duncan aph-1 aph-2" of iets in die richting. Succes!

knarf
9 september 2010, 23:33
Hey bedankt! Deze was ik helemaal vergeten!

Idd komt het topic onmiddellijk tevoorschijn via google. Onbegrijpelijk dat de forumeigen zoekfunctie geen soelaas brengt...

Ik dacht dat het topic ging over de verschillen tussen beide pups (had het slechts vlug-vlug gelezen), niet dus, maar toch bedankt voor de tip! Hopelijk onthoud ik het deze keer...

speedmusic
10 september 2010, 07:56
Daarom gebruik ik voor fora eigenlijk altijd de google search functie.
Waarom zou je het hier gaan verbeteren wat het nodige aan investeringen kost, als het geen geld is dan zeker tijd en het kan gewoon via google.