PDA

View Full Version : Nieuwe Opeth !!



FNaRK
5 mei 2003, 15:36
Jawel, de nieuwe Opeth is uit... ben nu bezig met luisteren, heb 4 nummers gehoord en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
In ieder geval geniale composities, wordt wel erg zweverig...EN IK MIS GODDOMME DE GITAREN !

Meer meningen ?

FNaRK
5 mei 2003, 15:56
inmiddels de hele CD geluisterd...
nog veel meer in verwarring :sad:

Geloof dat ik hem wel goed ga vinden.....ooit

Ibanez
5 mei 2003, 16:27
Tja als je niet van rustige muziek houd kan je die cd beter niet kopen. Ik heb hem nog niet gehoord maar Opeth te kennen zal hij erg gaaf zijn.

FNaRK
5 mei 2003, 16:29
Nou....ik geloof niet dat de vorige CD's van Opeth erg rustig waren. Je merkt wel duidelijk dat ze de lijn van de vorige CD radikaal hebben doorgetrokken.

Love it or Hate it.......

Anders Destium
5 mei 2003, 17:15
Je hebt deliverance en damnation. De eerste is een half jaar terug uitgekomen ongeveer en is gewoon de bekende huisstijl. Damnation is meer 70s zweverige rock, dat hebben ze vantevoren al aangegeven, ik ga hem binnenkort wel kopen (ik moet alleen nog 10 cd's van de large binnenkrijgen van de week, geld is wel een beetje op :smile: )

FNaRK
5 mei 2003, 20:12
Vooraf te beluisteren via Kazaa :grin:
en daarna pas kopen !

Ibanez
5 mei 2003, 20:15
Op 2003-05-05 17:15, schreef Anders Destium:
Je hebt deliverance en damnation. De eerste is een half jaar terug uitgekomen ongeveer en is gewoon de bekende huisstijl. Damnation is meer 70s zweverige rock, dat hebben ze vantevoren al aangegeven, ik ga hem binnenkort wel kopen Ik had ook gelezen dat ze eerst van plan waren om er een dubbel cd van te maken maar dat is toch niet doorgegaan

Timmer
6 mei 2003, 21:29
Ga hem wel kopen denk... ik hou wel van de softere songs.

Maar in combinatie met wat harde uithalen is het effect misschien nog wel groter (luister bijvoorbeeld het fantastische 'The Moor' van de Still Life cd)

Wie weet, ga binnenkort denk ik wel even bij de muziekwinkel kijken.

De Teng
19 mei 2003, 13:48
Damnation vind ik heel erg gaaf. Melotron gebruikt en zo (hoe spel je dat ook alweer) ... ik kende Opeth eigelijk helemaal niet, totdat de gitarist van onze band me erop attendeerde. Prachtig, let op de Mark KNopfler achtige solootjes...heel passend gedaan.

Opeth - Immortal!