PDA

View Full Version : ROBIN TROWER - Boerderij Zoetermeer 03-09-10



wireman
9 september 2010, 08:59
Afgelopen vrijdag met mn vader naar Robin Trouwer in de Boerderij geweest.. Het was niet te druk en de sfeer was relaxed! Voorprogramma was ook best goed.. (zo goed dat ik de naam even niet meer weet, maar het was wel een tof bandje) Toen Trower... fuck de paashaas! manmanman.. wat een vet concert! en hard!! (mn haar zit nog steeds in de war..) Maar wat is dat nou met oude gitaristen? sommigen hebben een sound waar de jonge honden niet eens bij in de buurt komen.. (en kom nou niet aan met het feit dat dit komt omdat ie al dat mooie fulltone speelgoed voor zn snufferd had liggen!) Er is iets aan de timing en sound van die oude mannen.. Is dat iets van vroeger ofzo?.. Muzikaal was het een grote trip man... Ik sloot mn ogen en ik hoorde Jimi... Ik opende mn ogen en Robin stond 'te ouwehoeren' door zn gitaar.. wat een smoelen trekt die man... GEWELDIG!!! Bijna 70 en dan nog steeds zo veel liefde voor de gitaar.. ik denk dat dit het moet zijn.. oude liefde!

"the times I burned my guitar was like a sacrifice... you sacrifice the things you love.. I love my guitar!" :gitarist:

-Jimi Hendrix

rocker_71
13 september 2010, 20:03
Ik was er ook! Was zeker een tof concert.
De zanger was niet zo in vorm (stond zijn neus te snuiten op het podium), maar het ging natuurlijk om de guitar-man. :strat:

Lekkere tone zeker. Wel een beetje veel van hetzelfde (fuzz, uninvibe ed), maar wel goed of course.
Lekkere nummers ook: too rolling stoned, day of the eagle etc

wireman
15 september 2010, 21:36
Die zanger kwam over alsof ie zojuist vanuit een ufo op dat podium was īgebeamedī. Wat een wezeloos joh... en dan te bedenken dat het de eerste show van de tour was.. hij stond er een beetje uitgeblust bij.. (zou ook de nederwiet geweest kunnen zijn natuurlijk...:hippie:
Gelukkig was Trower inderdaad genadeloos en ongekend goed..
Boerderij heeft overigens waanzinnige line-ups. En het is voor mij maar 20 min. rijden.
helemaal goed toch?!


Ik was er ook! Was zeker een tof concert.
De zanger was niet zo in vorm (stond zijn neus te snuiten op het podium), maar het ging natuurlijk om de guitar-man. :strat:

Lekkere tone zeker. Wel een beetje veel van hetzelfde (fuzz, uninvibe ed), maar wel goed of course.
Lekkere nummers ook: too rolling stoned, day of the eagle etc