PDA

View Full Version : Amp techs Gelderland



ackm
8 september 2010, 18:00
Hallo,

Ik heb wat probleempjes met mijn Peavey Classic 30 combo , er zit behoorlijk wat (buizen??) ratel in en sinds een week of 2 valt ook het overdrive kanaal uit zodra de pre boven de 4/5 is (Bij aanslaan krijg ik ruis , post opendraaien verhoogt het volume niet en gitaarspel is niet goed te horen lastig te omschrijven maar zeker niet goed). Ik weet dat het vervangen van buisjes het probleem niet is want het probleem blijft bij zowel andere voorversterker als eindversterker buisjes.

Ik wil hem even goed laten nakijken door iemand met kennis van zaken. Ik heb zelf geen vervoer (Kan natuurlijk altijd aan iemand vragen om te rijden maar dan toch liever zo dichtbij mogelijk). Ik woon in Zutphen. Ik weet dat 'van Weelden Amplification' in Apeldoorn zit maar die repareert geen amps meer. Hebben jullie misschien tips voor in Zutphen of zo dichtbij mogelijk?

bv heel veel d

Chris Winsemius
8 september 2010, 19:47
FNS/Marble in Renkum
Meijers amps in Nijmegen

(ff snel uit m'n hoofd)

the sure thing
8 september 2010, 22:45
Piet Guitars in Arnhem. Heb ik 2x een oude buizenamp naar toe gebracht en prima service.

Basvarken
8 september 2010, 22:51
Nou nee Piët Guitars zou ik niet naar toe gaan voor versterker-reparaties. Die moeten dat toch uitbesteden.
Voor gitaren en zo kun je er prima terecht. Het zijn vaklui op dat gebied.

Ik weet niet of Rogier aka Bernardduur hier nog vaak rondhangt op dit forum. Maar hij weet er een hoop vanaf en doet regelmatig modificaties reparaties etc. voor zeer schappelijke prijzen.
Hij woont in Nijmegen. Hij heeft mijn Orange AD200 nog gemodificeerd.

Zijn webadres
http://technophobia.co.nr

Fragedallic
9 september 2010, 10:10
Piët Guitars doet gewoon versterker reparaties hoor....hun workshop is groter dan de showroom zelf :ok: .
heb geregeld daar een versterker op de wekbank zien staan, waaronder 1 keer m'n eigen.

iWishmaster
9 september 2010, 10:16
Ik heb goede ervaringen met FNS / Marble. Niet de goedkoopste, maar wel goede service.

Basvarken
9 september 2010, 10:17
Ik heb ooit een versterker bij Piët gebracht ter reparatie. En die werd door zijn externe reparateur totaal om zeep geholpen. Ik mocht overigens wel gewoon betalen. Dat is de laatste keer geweest dat ik met een amp naar Piët ben gegaan.
Misschien dat ze het tegenwoordig wel in eigen huis kunnen. En dat er iemand rondloopt die er wél verstand van heeft.

Nogmaals, voor gitaren kun je er prima terecht.