PDA

View Full Version : improvisatie van leeghoofd :)



Voidhead
5 mei 2003, 15:13
ik heb ook maar iets opgenomen :smile:
let niet op de crappy geluidskwaliteit want het is met de webcam als microfoon opgenomen...
(backingtrack is ook zelf ingespeeld en bedacht)
drums komen uit de computer...

er zitten wel een paar kleine foutjes in maar goed... opnamezenuwen :wink:

download dit bestand: (de server laat het niet toe om mp3's te plaatsen dus je moet m eerst ff uitpakken)

http://www23.brinkster.com/elseforums/img/shit/bart_impro.zip

(rechter muisknop->doel opslaan als)

graag wat tips/opmerkingen kspeel nu 1,5 jaar...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Voidhead op 2003-05-05 15:13 ]</font>

Barret Wallace
5 mei 2003, 15:34
Ik wil niet lullig doen maar ik vond het maar niks, probeer de noten meer te laten flowen, gebruik minder penta zooi (penta kan wel maar dan niet zo houterig) en luister naar impro's van profs en probeer zo je eigen mooie impro te creeren.

moretel
5 mei 2003, 17:06
Ik vind het niet slecht na 1/1/2 jaar spelen, lijkt wel een beetje op mijn stijl in het begin.
Probeer wat rustiger te spelen, ontspannen die handel, pas gas erop als een loopje ontspannen lukt.
Verdiep je dan ook in de majeur en mineur penta ladder en hoe die te spelen op de accoorden, je kunt z3e ook combineren, luister maar eens naar SRV en Eric clapton.

Ook de ionische ladder mag niet ontbreken.
Daarna kun je nog jaren voort om te leren maar bovenstaande is een goede start,

laat het stukje maar weer eens over drie maanden horen, dan zal het verschil duidelijk zijn maar je moet oefenen, elke dag, eerst toonladders en techniek, bends en vibrato (zonder pookje) en dan daarna lekker jammen.

Voidhead
5 mei 2003, 17:28
ok thanx :smile:

ik ken nog niet zoveel verschilende ladders maar ik moet een boek halen voor de les waar allerlei andere scales &amp; modes in behandeld worden dus dat komt wel goed.

ik zal ook gaan proberen meer ontspannen te spelen, kwam ook wel een beetje door de zenuwen dat heb ik altijd als ik iets opneem.

Wilson
5 mei 2003, 18:54
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Mithrandir
5 mei 2003, 18:55
Hij had toch gezegd dat je "save target as/doel opslaan als" moest doen bij de snelkoppeling.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-05 18:56 ]</font>