PDA

View Full Version : voor TC Nova System only!!!



rivella
8 september 2010, 11:41
Hoi,

Heeft een van jullie de instellingen voor een UNIVIBE sound???

Thanks...




[the worst enemy of good is called "better"]

even
8 september 2010, 19:10
Zit er niet in, maar dat wist je al. De Flanger heeft erg veel mogelijkheden, volgens mij zit je dan in de juiste hoek op zoek naar een benadering van de gewenste sound.

Dirk_Hendrik
8 september 2010, 19:38
Eerder een phaser. Een univibe is en blijft in essentie een phaser.

rivella
9 september 2010, 09:00
oooh...

is de univibe sound dan niet een mix van: chorus, vibrato en phaser???

en mijn volgende vraag: Fulltone maakt een univibe trap-pedaal.. Wat gebeurd er eigenlijk wanneer je die intrapt??? meer volume, meer chorus, meer ........

Thanks,
Ron

DemolitionColorScheme
9 september 2010, 09:10
Jammer dat de Nova System niet geupgrade kan worden. De G-System heeft inmiddels al een Vintage en Modern Univibe.

rivella
9 september 2010, 09:24
Jammer dat de Nova System niet geupgrade kan worden. De G-System heeft inmiddels al een Vintage en Modern Univibe.


ja, dat las ik....

maar mijn gevoel zegt dat ik er toch een aardige VIBE sound uit "Nova System" moet krijgen!
Ga ik het weekend wel even draaien aan knopjes... (-;

rivella
9 september 2010, 09:26
Zit er niet in, maar dat wist je al. De Flanger heeft erg veel mogelijkheden, volgens mij zit je dan in de juiste hoek op zoek naar een benadering van de gewenste sound.

Hoi, ik denk dat je phaser bedoeld ipv flanger... (-;

even
9 september 2010, 19:50
Je hebt gelijk de Phaser zal het eerder benaderen. Ik ken het fx alleen uit mij vorige fx unit; Vox tonelab.

Hell's Engl
24 februari 2011, 13:01
Heeft de Nova System last van tonesuck?

lollol
24 februari 2011, 13:22
en mijn volgende vraag: Fulltone maakt een univibe trap-pedaal.. Wat gebeurd er eigenlijk wanneer je die intrapt??? meer volume, meer chorus, meer ........

Snelheid als het goed is;)