PDA

View Full Version : Advies gevraagd: GeSuhr over SUHR gitaren



Divine
8 september 2010, 01:41
Beste GN'ers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Suhr gitaar. Vooral de gitaristen op YT die je voorbij ziet komen halen er een fenomenale sound uit (Govan, Tom Quale, Andy Wood etc.) en de looks van deze gitaren zijn ook niet verkeerd.

Ik ben op zoek naar een Suhr met 1 humbucker en 2 single coils (2 humbuckers zou eventueel ook een optie kunnen zijn) en een rosewood fretboard. Ik wil 'm vooral gaan gebruiken voor het spelen van muziek in de stijl van Allan Holdsworth en Brett Garsed. Dan doel ik voornamelijk op de geniale legatotechniek die zij bezitten, waarbij een lage actie een pré is aangezien ze geen pull offs gebruiken, maar alles 'hammeren'. Verder ben ik veel bezig met Fusion.

Nu mijn vragen: welke Suhr(s) raden jullie mij aan? Waar kan ik het een beste een Suhr kopen/uitproberen? Ik weet dat HAAR ze heeft, maar wellicht weten jullie dealers/verkopers elders in het land of Europa?

Suhr bezitters, wat zijn jullie ervaringen met deze gitaren?

Thanks in advance! :ok:

thomas_lc
8 september 2010, 12:18
laatst stond er een met HB en 2 sc (mark knopfler signature) ik geloof uit den boschop marktplaats te koop voor 3999,99 ik weet niet of hij er nog staat misschien moet je even kijken ;)

Edit: http://link.marktplaats.nl/366895091

Divine
8 september 2010, 19:19
Ja, die zag ik ook al inderdaad. HEEL MOOI ding. Echter, die gitaar valt buiten mijn budget. ;)