PDA

View Full Version : Beginnend leraar



SGbanez
6 september 2010, 19:50
Hallo mensen,

Ik ben net begonnen met gitaarles geven aan mijn tot nu toe enige leerling. Het leek me handig om hier wat info te vragen hoe mijn lessen op te bouwen etcetera. Ik ben voorlopig nog niet van plan om er geld voor te vragen. De lesjes van 1x per week duren ongeveer een uurtje. Kan ook langer duren. Maakt allemaal niet zo veel uit. Bij de eerste les ben ik maar begonnen met akkoorden. Ik had gedacht met de basisakkoorden te beginnen, de A en E ofzo. Tot mijn verbazing pakte ze het heel snel op en heb ik haar alle 'basis' akkoorden kunnen leren in ongeveer een uur tijd. En ze wist ze nog allemaal aan het einde. Ik kan me niet herinneren dat het bij mij zo snel ging:P Daarom heb ik haar als huiswerk maar al deze akkoorden meegegeven en nog Come as you are van Nirvana erbij. (die kon ze na 10 minuutjes ook al behoorlijk spelen!) Ik had verwacht om over deze stof toch al een weekje of 3 te doen:dontgeti:

Heeft iemand ideetjes hoe ik het verder moet aanpakken? Als het zo doorgaat kan ze mij les gaan geven over een maandje:sssh: