PDA

View Full Version : Tweede gitaar, mening graag



Arjen91
6 september 2010, 19:45
Ik speel nu een aantal maanden gitaar, en het bevalt me goed.. Ik ben begonnen met een Cort G-110 met een Cort CM10G versterkertje, waar ik de basis op heb geleerd, alleen ik kom er nu
achter dat ik eigenlijk al het uiterste uit deze combo heb gehaald. Geluid blijft nogal clean, niet echte rock dus. Prima om op te leren geen probleem, alleen wil nu wat serieuzer spelen met een goede rock sound.

Nu dacht ik aan: Epiphone Les Paul Standard Plain Top
Line 6 spider IV 75w

totaal zo'n 640,-

Dit lijkt me een leuk setje, aangezien ik goede dingen over deze gitaar en versterker heb gelezen en het een mooie stap hoger is dan ik nu heb, bovendien wat ik gehoord heb, levert dit een prima geluid en ruim 300 presets op de versterker is ook niet mis om een beetje mee te experimenteren. Ik wil er oldie rock en rock mee gaan spelen.

Hoe denken jullie hierover?

Bvd :satisfie:

Squier4ever
6 september 2010, 19:50
Ik speel nu een aantal maanden gitaar, en het bevalt me goed.. Ik ben begonnen met een Cort G-110 met een Cort CM10G versterkertje, waar ik de basis op heb geleerd, alleen ik kom er nu
achter dat ik eigenlijk al het uiterste uit deze combo heb gehaald. Geluid blijft nogal clean, niet echte rock dus. Prima om op te leren geen probleem, alleen wil nu wat serieuzer spelen met een goede rock sound.

Nu dacht ik aan: Epiphone Les Paul Standard Plain Top
Line 6 spider IV 75w

totaal zo'n 640,-

Dit lijkt me een leuk setje, aangezien ik goede dingen over deze gitaar en versterker heb gelezen en het een mooie stap hoger is dan ik nu heb, bovendien wat ik gehoord heb, levert dit een prima geluid en ruim 300 presets op de versterker is ook niet mis om een beetje mee te experimenteren. Ik wil er oldie rock en rock mee gaan spelen.

Hoe denken jullie hierover?

Bvd :satisfie: