PDA

View Full Version : Vintage VS 6



ghost-rider2006
6 september 2010, 18:47
Is er iemand bekent met de VINTAGE GITAAR VS 6

heb deze gezien maar ben nog erg vers in gitaren land..

Dus een kleine HULPPPPP gevraagd...


http://www.guitarbitz.com/uploads/images_products/221.jpg

Greetzz Tony
:strat:

Daan_B
6 september 2010, 18:50
Dit zal weer lachen worden:makeup:...

The Unforgiven
6 september 2010, 18:59
Dit zal weer lachen worden:makeup:...

In plaats van dat je hem gewoon even serieus antwoord geeft....
Aan dat soort reacties heeft niemand iets, zeker iemand die pas net gitaar speelt moet je gewoon even helpen.

Verder heb ik geen ervaring met deze gitaar, wat is ongeveer je budget voor gitaar en versterker, en wat is je muzieksmaak? De meeste leden zullen je zeker proberen verder te helpen!

nickofzo
6 september 2010, 19:01
of het ligt aan mij of je linkje werkt niet

Ijselrobo 07
6 september 2010, 19:01
Hey,,

Voordat je begint iets te kopen,
past de gitaar wel bij jou, en de muziek die je wilt spelen?
Want mijn moeder zij me ooit (dat meen ik):

Als je een gitaar gaat kopen, moet je eerst erop letten of ze wel goed speelt, goed inelkaar zit en of ze wel fatsoenlijk klinkt.
(moment van stilte)
als ze er ook leuk uit ziet, is dat mooi meegenomen.

Dus misschien als je ons zegt welke muziek je wilt gaan spelen, en hoeveel je budget is, kunnen we je verder helpen.

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:03
ja Daan

Ik heb liever geen antwoord dan zo een antwoord!!!

Muziek stijl,, metallica, red hot chillie.s:strat:


budget hmm ja ik heb deze ook gezien VINTAGE GITAAR VS 6
Ziet er leuk uit bij Feedback rotterdam

Enne thanks krimpenaarrr

Vintage VS6 Electric Guitar

Guitar Specs:-
Body - Mahogany
Neck - Mahogany, set neck
Neck Inlays - Perloid Crown
Fingerboard - Rosewood, 22 Frets
Scale - 628mm
Tuners - Wilkinson Deluxe WJ44
Bridge - Tune-O-Matic with Stop Bar Tailpiece
Pickup - 2 Wilkinson double coil
Hardware - Chrome (Gold on VS6CG)
Controls - 2*volume, 2*tone, 3 way pickup selector

nickofzo
6 september 2010, 19:04
maar dat is toch zon strat model?

google google...

Ja ehm ik weet wel dat de les paul modellen ervan vrij goed te pruimen zijn. Dit model durf ik niks over te zeggen

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:08
hier staat hij ff knippe plakke dan

http://www.guitarbitz.com/uploads/images_versions_large/418.jpg

ronald15
6 september 2010, 19:12
ik zelf heb een vintage les paul. op zich zijn het wel fijne gitaren maar ze wegen heel erg zwaar en msschien kun je dan beter een epiphone sg kopen?
maar als je je budget nog even zegt...

nickofzo
6 september 2010, 19:12
\oh edit: ik dacht de v6..

maar dus de VS 6 schele ik..

op papier klinken die specs zeker goed.. en gezien het een mooie SG is is het een vrij goede keuze opzich

want met humbuckers kan je goed singlecoil muziek maken... andersom klinkt het (in mijn opzicht) vaak minder

edit: faalt met editten

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:16
ik zelf heb een vintage les paul. op zich zijn het wel fijne gitaren maar ze wegen heel erg zwaar en msschien kun je dan beter een epiphone sg kopen?
maar als je je budget nog even zegt...


heb je misschien linkie ??

ronald15
6 september 2010, 19:19
tja als je gewoon googled en dan epiphone sg dan heb je veel links maar hier heb ik een paar voor je.

http://www.rockpalace.com/Epiphone-SG

http://www.epiphone.com/

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:24
tja als je gewoon googled en dan epiphone sg dan heb je veel links maar hier heb ik een paar voor je.

http://www.rockpalace.com/Epiphone-SG

http://www.epiphone.com/

en welke heb jij dan ??

nickofzo
6 september 2010, 19:29
toch wel mee in de mening van een epiphone

welke versterker ben je van plan te gebruiken?

heb zelf btw ook een Epiphone sg

ronald15
6 september 2010, 19:30
ik heb een heel ander model deze:http://www.dolphinmusic.co.uk/product/14145-vintage-v100-les-paul-style-tobacco-sunburst.html

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:32
versterker heb je die nodig dan hahah grapje :blast::blast:

nee ik heb er u 1 in bruikleen maar ben er ook nog voor aan het kijken

ronald15
6 september 2010, 19:34
en welke is dat weet je dat zo?

nickofzo
6 september 2010, 19:35
http://link.marktplaats.nl/368157963 is dit niks? 2e hands hou je hoop geld mee in je zak

ronald15
6 september 2010, 19:37
dat is zeker een mooie deal voor een epiphone sg.

en deze gitaren vind ik zlef wat betrouwbaarder dan een vintage sg.

en als je er dan nog een mooi versterkertje bij hebt..

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:43
hmmzz friesland niet om de hoek

verzendkosten/ rijden ook duur dan toch?!!

nickofzo
6 september 2010, 19:53
nouja ik zou em ook eerst proberen als ik jou was.. dus verzenden gaat er denkik niet in zitten

je wilt voelen hoe die ligt.. misschien is het wel helemaal niks voor je

ghost-rider2006
6 september 2010, 19:57
Psies dacht ik ook ja

Ik ga gewoon weer langs de shop en weer even rond hangen haha en beetje proef pingelen

heb de vintage al in hand gehad en voelt goed voor zover ik er verstand van heb niet te vergeten is niet zwaar ofzo
Kwa geluid geen idee zover was ik nog niet maar dat is ook zo gefixed

Morgen als ik een beetje op tijd klaar ben dan Tuf ik ff langs

Johan91
6 september 2010, 20:10
Er zijn wel leuke gitaren voorbij gekomen, maar weet niet of het de juiste zijn voor je. Je houdt van Metallica en RHCP en die twee liggen wel ver van elkaar. Voor mij sowieso ver genoeg om me af te vragen of een Epiphone wel de goede voor je is. Misschien kan je beter voor een HSS opstelling kiezen (1x humbucker, 2x single coils).

cerpintaxt
6 september 2010, 20:22
hmmzz friesland niet om de hoek

verzendkosten/ rijden ook duur dan toch?!!

Maar niet een verkeerde deal, misschien kun je nog een beetje van de prijs weg snoepen. Als je het wel wilt gaan doen, zou ik kijken of je iemand mee kan krijgen die als iets langer in gitaarland leeft. Als de auto een beetje zuinig is dan kost je dat ongeveer 30 euri's(schatting/gokje) om naar Friesland te rijden en terug.

Maar marktplaats is ook niet een verkeerd iets om altijd in de gaten te houden.

ghost-rider2006
6 september 2010, 20:26
ja kan is de vintage geen goede deal dan ?
ik bedoel 179 pleurie

ik weet het niet hoor just asking

stikel
6 september 2010, 20:31
http://link.marktplaats.nl/368157963 is dit niks? 2e hands hou je hoop geld mee in je zak

Deze is toevallig van mij (zie sig). Verzenden kost euro 6,75. Mail maar ff via de Advertentie op MP

macwilliams
6 september 2010, 20:45
Nou heb ik laatst een epi sg vast gehad van een forumlid, ik vond het een fijne gitaar. Die stikel aanbied is wanneer hij in goede staat is best wel bang for the buck. Prima gitaar en veel meer dan een beginners gitaartje. En over de afwerking hoef je je geen zorgen te maken, die is over het algemeen meer dan voldoende. En als je op een gegeven moment een beetje meer uit de gitaar wilt halen dan is een elementen wissel en dan eigenlijk alleen het brug element al meer dan voldoende upgrade.

Ik heb eens een paar van die vintage gitaren vastgehad maar mijn voorkeur neigt toch naar deze epiphone.

ghost-rider2006
6 september 2010, 20:46
jongens allemaal heel leuk maar zie door de bomen het bos niet meer hahaha
de ene zegt dit de andere dat

de vint of the epi

wat is er nou het verschil ??

en prijs verschil 160 eu of 179 eu

wat zijn de nieuw waarden dan wel niet ???

Mesjoggah
6 september 2010, 20:52
ja kan is de vintage geen goede deal dan ?
ik bedoel 179 pleurie

ik weet het niet hoor just asking

169 pond is 203 euro, komt nog 15 pond verzendkosten bij zit je op ongeveer 220 euro.

Ik heb de Vintage VS-6 in antique wit, heb in de winkel epiphone's, de vintage en tokai's geprobeerd, de vintage steekt ze qua afwerking, bespeelbaarheid en geluid allemaal naar de kroon, zal ook misschien best persoonlijk en exemplarisch zijn maar dat is mijn mening.

macwilliams
6 september 2010, 20:54
Nou postte je een SG model van vintage, mooi ding maar niet beter dan de epi. Wat die vintage nieuw kost weet ik niet, dat zal wel gelijk zijn aan de epi of er iets onder.

Heb je ook al een versterker op het oog of heb je er al een budget voor in gedachte?

ghost-rider2006
6 september 2010, 20:57
Nou heb ik laatst een epi sg vast gehad van een forumlid, ik vond het een fijne gitaar. Die stikel aanbied is wanneer hij in goede staat is best wel bang for the buck. Prima gitaar en veel meer dan een beginners gitaartje. En over de afwerking hoef je je geen zorgen te maken, die is over het algemeen meer dan voldoende. En als je op een gegeven moment een beetje meer uit de gitaar wilt halen dan is een elementen wissel en dan eigenlijk alleen het brug element al meer dan voldoende upgrade.

Ik heb eens een paar van die vintage gitaren vastgehad maar mijn voorkeur neigt toch naar deze epiphone.

Die stikel aanbied is wanneer hij in goede staat is best wel bang for the buck.
en wat bedoel je hiermee ?? MAC

macwilliams
6 september 2010, 20:58
169 pond is 203 euro, komt nog 15 pond verzendkosten bij zit je op ongeveer 220 euro.

Ik heb de Vintage VS-6 in antique wit, heb in de winkel epiphone's, de vintage en tokai's geprobeerd, de vintage steekt ze qua afwerking, bespeelbaarheid en geluid allemaal naar de kroon, zal ook misschien best persoonlijk en exemplarisch zijn maar dat is mijn mening.


Nou heb ik maar een enkele tokai in deze prijscatagorie gezien. Maar ik vond hem ronduit slecht afgewerkt. Dat vintage de kroon steekt qua afwerking naar de epi ben ik niet mee eens. Maar ook dat is maar een mening.

macwilliams
6 september 2010, 21:00
Die stikel aanbied is wanneer hij in goede staat is best wel bang for the buck.
en wat bedoel je hiermee ?? MAC

MAC... Ojee hoofdletters :D

bang for the buck, its money worth, of in oud Hollands:
waar voor je geld krijgen.

ghost-rider2006
6 september 2010, 21:03
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/g-400-vintage-wc

heb je deze dan stikel ??

nickofzo
6 september 2010, 21:06
hmmm probeer gewoon eerst eens vanalles (lelijk of niet) gewoon proberen in de winkel, misschien waardeer je een andere gitaar gewoon beter omdat ie lekkerder ligt in je handen.

en verder het bovengenoemde Tokai is ook het proberen waard.

een strat met een humbucker en 2 singlecoils zou ook geen verkeerd iets zijn.
ik bedoel metallica en rhcp liggen niet bepaald dicht bij elkaar

maar opzich kan je op een SG ook prima met rhcp dingen uit de voeten

(ik zou stiekem voor de Epiphone gaan)
maar als je probeert kan je misschien ook een hele andere gitaar fijn vinden als dat wij allemaal zeggen.

ghost-rider2006
6 september 2010, 21:06
Nou postte je een SG model van vintage, mooi ding maar niet beter dan de epi. Wat die vintage nieuw kost weet ik niet, dat zal wel gelijk zijn aan de epi of er iets onder.

Heb je ook al een versterker op het oog of heb je er al een budget voor in gedachte?


hoezo mac heb je nog iets over dan ??

macwilliams
6 september 2010, 21:10
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/g-400-vintage-wc

heb je deze dan stikel ??

Die je nu post is een SG400 wc (Washed Cherie) en heeft geen blanke laklaag.
En als ik de foto's op MP zie dan zie ik een glans laag dus die is wel gelakt.

macwilliams
6 september 2010, 21:20
hoezo mac heb je nog iets over dan ??

Eventueel heb ik nog wel een ampje over, die staat nu geparkeerd op m'n weekend adres. Die mag eventueel wel weg als je niks fatsoenlijks kan vinden ik heb hem voor een heel zacht prijsje en daar mag hij ook wel voor weg. Maar dan moet je hem toch eerst testen. Ik doe geen spullen wegvoordat ze getest zijn. Alleen word het op deze manier wel een spam topic.

Ik houd niet van spam, maar ik houd er ook niet van wanneer je een of andere crappy gitaar&amp koopt die je ervan weerhoud om verder met gitaar spelen te gaan.

Hoe ver ben je met spelen?

ghost-rider2006
6 september 2010, 21:26
Eventueel heb ik nog wel een ampje over, die staat nu geparkeerd op m'n weekend adres. Die mag eventueel wel weg als je niks fatsoenlijks kan vinden ik heb hem voor een heel zacht prijsje en daar mag hij ook wel voor weg. Maar dan moet je hem toch eerst testen. Ik doe geen spullen wegvoordat ze getest zijn. Alleen word het op deze manier wel een spam topic.

Ik houd niet van spam, maar ik houd er ook niet van wanneer je een of andere crappy gitaar&amp koopt die je ervan weerhoud om verder met gitaar spelen te gaan.

Hoe ver ben je met spelen?

komtie dan he 3e les whahaha
maar wil het al zo lang dat ik dit nu gewoon doorzet no matter what
en een ampie ik heb niks ik speel nu op een leen gitaar en ampie van de muziek school haha
spannend ding hoor klein kassie en een phoenix gitaartie

stikel
6 september 2010, 21:31
Ik houd niet van spam, maar ik houd er ook niet van wanneer je een of andere crappy gitaar&amp koopt die je ervan weerhoud om verder met gitaar spelen te gaan.



Je hebt gelijk Mac ;). Ik heb dus hier ook niet weer gereageerd maar een mailtje naar Topic starter gestuurd en zijn PB tje beantwoord. En inderdaad hij is gelakt.

macwilliams
6 september 2010, 21:36
komtie dan he 3e les whahaha
maar wil het al zo lang dat ik dit nu gewoon doorzet no matter what
en een ampie ik heb niks ik speel nu op een leen gitaar en ampie van de muziek school haha
spannend ding hoor klein kassie en een phoenix gitaartie

En wat vind je van een Les Paul? Of heb je liever een SG?
Epiphone heeft ook mooie LP's zijn meestal wel iets duurder maar tweedehands kun je meestal wel voor redelijke prijzen wat scoren.

Wat die amp betrefd ik heb er zo een:
Niet deze maar wel hetzelfde.
http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/371360385-marshall-valvestate-8080.html?return=eJwljdEKgzAMRf9loI%2FaVjalUoZ7Hew fiu2oWG0w0Y2N%2FfsiviTnnoTEaqm%2FgxYtatnU%2BoTeLn1 oAxHoshwT%2BLmY7DISRGsJizmWx0oBAa7vaGTu0FDKqk5m1S1 y6WrVMLqBcVfE%2FTMAIz4dHhJ2KRgm9t28Tn4Zeo7jiyP%2Fw 2BjzNRZic3GzSNZ8jxOuB9VOcBqRA4JqU%2FOm0Zd5P1xan9%2 Ff9lBBg%3D%3D&df=1&fta=eNotjtFuwjAMRf8l0niOHZoGR%2F2CSfwCCnVg1VIakQDV EP8%2Bh%2B3tyL72PYF6ehZypG7XdLiHVJQvBLojtaYBNlyGuh D4BNSj8zyRT5V%2BpuzLiQv5XEn7OdPlNsfrNPrvB83hWr5CSh %2Bo5d89lhpq9EuZCDc53wa9yUup48JxcGjhc98at6RyOEflJy krZEhN%2FKeCogK24wBHuwqM1oFu4CJw30A7w0FgG6GHTsBEE2 G7Qnd02kUjE%2ByZd9zAjKe%2BZRB3Bu0bHDqQMIN1KGFpOHVs 23mn0R3fFiJUlxy4HFK8nOtXE9Wy2JGaw3po7qLLb3kkFR7K7% 2F%2FxrnwgTc%2FX6xdDiW1X&fta_ind=11&fs=1

macwilliams
6 september 2010, 21:42
Je hebt gelijk Mac ;). Ik heb dus hier ook niet weer gereageerd maar een mailtje naar Topic starter gestuurd en zijn PB tje beantwoord. En inderdaad hij is gelakt.

Mooi, je hebt de gitaar niet zelf aangeboden maar is door een ander opgemerkt.

ghost-rider2006
6 september 2010, 21:43
maakt me niet zoveeel uit SG of Les P

beide mooie modellen

ik borduur alleen verder op wat ik gezien heb heb er ook zat zien staan waarvan ik dacht jeez wat een bagger afwerking zoals bv ibanez modellen lower budgets

en toen zag ik de vintage staan

waar het mij om gaat is dat ik iets heb waar ik niet zo snel op uitgekeken ben

en de kwaliteit goed is en sound good
het ampie komt ook wel

macwilliams
6 september 2010, 21:51
Je hebt in iedergeval contact gehad met stikel, wellicht een mooie deal te maken. En er is een enorme keus aan ampjes, afhankelijk van je situatie thuis zul je je keus daarop moeten afstellen.

ghost-rider2006
6 september 2010, 21:53
woon situatie

riante villa nahh joke
gewoon huisie maar niet zo een klein zielig ampie

wat heb je staan dan ? en wat moet het kosten
dan neem ik dat ook mee in al mijn gedachtes hahaha

nickofzo
6 september 2010, 22:04
geen villa?

anders had je wel een gibson les paul custom en een fender strat kunnen proberen.. en degene die je niet leuk vind verkopen
kuch
kuch:soinnocent: sjors

macwilliams
6 september 2010, 22:07
woon situatie

riante villa nahh joke
gewoon huisie maar niet zo een klein zielig ampie

wat heb je staan dan ? en wat moet het kosten
dan neem ik dat ook mee in al mijn gedachtes hahaha

Als je op de link klikt in een van mijn vorige reply's dan zie je eenzelfde als de mijne.
Mocht je verder willen gaan dan moet dat per persoonlijk bericht. Hier is geen plaats voor spam. Anders gaan de moderators over de rooie en dat moeten we zien te voorkomen.

ghost-rider2006
6 september 2010, 23:02
ik ga er nu nog maar even van dromen dan

Word vervolgd na een ritje musicstore

Laterzzzzzzzz:lp::lp:

Icarvs
6 september 2010, 23:18
Ik heb zelf de Vintage Vs6 in het mooie cherry red. En hij is mij als eerste gitaar heel goed bevallen. Heel veelzijdig en een fijne hals (al wen je daar natuurlijk aan als eerste gitaar.) Zelf vind ik deze mooier dan de g400 van epiphone. Om de een of andere reden lijkt de g400 wat boller en breder.
Vaak wordt ook gezegd dat de hardware van de vintage over het algemeen beter is, maar zelf merk je dit toch niet. ( de headstock van de vintage vind ik persoonlijk wel mooier. Maar uiteindelijk moet je ze gewoon naast elkaar zetten ,proberen en zien met welke je een klik hebt.

guitarkid
7 september 2010, 09:03
Hey Ghostrider.

Ga gewoon wat dingen proberen in de muziekwinkels en daarna dan toch gewoon overwegen om de gitaar van Stikel te kopen en de amp van MacWilliams!
Geloof me, dan weet ik zeker dat je goed en betrouwbaar spul hebt van gerespecteerde forumleden voor een hele nette prijs! Ongezien!
Ik heb hier in de studio ook nog een Epi G-400 staan en da's gewoon een heel fijn instrument en die gaat niet weg voor dat geld... ;)

Gr. C.

PS. Dit is geen spam hoor, maar een advies...!!

Flipkoos
7 september 2010, 09:11
Hoi,

De Vintage's die ik in handen heb gehad waren allemaal van prima kwaliteit. Sinds Trevor Wilkinson zich ermee is gaan bemoeien zijn ze meer dan prima. Epi is ook goed en betrouwbaar, maar voor mijn idee altijd wat gewoontjes, nét niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik hoop trouwens niet dat je net zo praat als je typt, maar dit terzijde hahaha...

ghost-rider2006
7 september 2010, 10:41
Nee hoor praten gaat gewoon goed LOL
kan ook ABN typen maar het is lekker makkelijk zo te typen scheelt letters..

Wat het gaat worden weet ik nog niet maar komt vast wel goed.

Hoop dat ik vandaag een beetje vroeg klaar ben met werken dan kan ik nog even langs de Musicstore

de Amp van mac interessant en de gitaar van Tikel ook

Ook de Vintage is interessant dus moet is even gaan kijken wat we er mee kunnen

GROET van een harde werker :punk::punk::punk:

ghost-rider2006
7 september 2010, 22:20
Guys het is de Epiphone geworden

ok ben overstag gegaan

mutch betterrrrrr

Nu de versterker nog maar dat komt goeddd

macwilliams
7 september 2010, 22:38
Ikkkk denk dat je totototoetsenbord blijft hahahahangen. :seriousf:

Mooi dat je ook het algemeen beschaafd Nederlands kunt typen. Dat word toch
wel gewaardeerd. Het is dan voor ons allen beter leesbaar.

Maar het is dus de epi geworden?

Die van marktplaats of een ander?

gefeliciteerd

ghost-rider2006
7 september 2010, 23:00
nee een andere
wel een Epiphone g 400 SG

was vanmiddag even bij de musicstore heb even gespeeld op beide een beetje dan he voor mijn doen
Ook de man in de zaak heeft even geragttt en klonk topp
Had de Vintage er ook even bij en klonk zoveel malen minder

en de afwerking van de hals en de stel knoppen beter

Dus ik dacht WTF ik ga deze doen leuke prijs kunnen maken en 24 mnd garantie

Las net dat Tikel ook een koper had
dus ook die is gelukkig hihi

Ben er Blij mee man

heb gelijk een andere amp meegenomen van muziekles een fender 80 W

Hm vriendin zegt je hebt het allemaal wel voor elkaar he

Daan_B
7 september 2010, 23:03
In plaats van dat je hem gewoon even serieus antwoord geeft....
Aan dat soort reacties heeft niemand iets, zeker iemand die pas net gitaar speelt moet je gewoon even helpen.

Verder heb ik geen ervaring met deze gitaar, wat is ongeveer je budget voor gitaar en versterker, en wat is je muzieksmaak? De meeste leden zullen je zeker proberen verder te helpen!

Sorry, hij heeft zijn post nu aangepast.
Maar na aanleiding van zn eerste post, weet ik zeker dat hij afgekraakt zou worden.

ghost-rider2006
7 september 2010, 23:05
Ikkkk denk dat je totototoetsenbord blijft hahahahangen. :seriousf:

Mooi dat je ook het algemeen beschaafd Nederlands kunt typen. Dat word toch
wel gewaardeerd. Het is dan voor ons allen beter leesbaar.

Maar het is dus de epi geworden?

Die van marktplaats of een ander?

gefeliciteerd


Ow by the way die versterker van jou zal even moeten wachten maar ik blijf Geďnteresseerd

ghost-rider2006
7 september 2010, 23:12
Sorry, hij heeft zijn post nu aangepast.
Maar na aanleiding van zn eerste post, weet ik zeker dat hij afgekraakt zou worden.

Vraagje Daan

Waarom wordt er iemand afgekraakt dan ?
Ik bedoel iemand vraagt info over iets in dit geval ik gewoon na een serieuze vraag kan ook een serieus antwoord volgen.. Toch ?!!

maar de Sorry is accepted:punk:

macwilliams
8 september 2010, 07:36
nee een andere
wel een Epiphone g 400 SG

was vanmiddag even bij de musicstore heb even gespeeld op beide een beetje dan he voor mijn doen
Ook de man in de zaak heeft even geragttt en klonk topp
Had de Vintage er ook even bij en klonk zoveel malen minder

en de afwerking van de hals en de stel knoppen beter

Dus ik dacht WTF ik ga deze doen leuke prijs kunnen maken en 24 mnd garantie

Las net dat Tikel ook een koper had
dus ook die is gelukkig hihi

Ben er Blij mee man

heb gelijk een andere amp meegenomen van muziekles een fender 80 W

Hm vriendin zegt je hebt het allemaal wel voor elkaar he

Prima voor elkaar dacht ik zo, en je bespaart jezelf voorlopig de aanschaf van een versterker. Kun je in de tussentijd mooi orienteren op diverse versterkers en zo door er diverse te testen tot een goed besluit komen. Doorspaten is Dan ook het beste advies dat we je kunnen geven. Wie weet valt de marshall wel helemaal af en koop je een leuke halfstack. Wat effectjes erbij en je kunt helemaal los gaan. :)

Er is hier een hoop kennis op het forum. Als je dus wat op het oog hebt kun je het in de betreffende sub fora wel opzoeken naar revieuws en aansluitend je vragen stellen.
Kijk ook op YouTube naar gitaarlessen en draai eens wat tablatuur uit. Voor tablatuur zijn er diverse sites die hebben veel liedjes. Vul bij Google bijvoorbeeld: metallica.tab in dan vind je er genoeg. Of: Metallica.chord voor de akkoorden. Print ze uit en doe die in een mapje ofzo. Dan heb je genoeg lesstof om je op te storten.

Good luck:ok:

ronald15
8 september 2010, 08:01
gefeliciteerd, en een HNGD:strat:

ghost-rider2006
8 september 2010, 12:24
Thanks allemaal

Heb er veel meer plezier in nu beter dan dat barrel waar ik mee speelde tijdelijk dan
Maar geluid is super
Ook nu met het Fender ampie

heb ook al op het net gekeken voor Tabs van verschillende
Ik wist ze al te vinden maar snapte er nog de ballen van hahaha

Komt allemaal goed !!!

Greetzzzzz :punk: