PDA

View Full Version : ESP Viper met Duncan Designed pu's, de moeite om de pu's te



andoni
5 mei 2003, 12:48
Zal dit een aanzienlijke verbetering geven qua sound of hou ik het bij de standaard duncan designed elementen? Niet dat ik er niet tevreden over ben (verre van) maar ik vraag me alleen af of ze even strak blijven op hoge volumes (ben van plan wat meer met de band te spelen in de zomervakantie).

ieme
5 mei 2003, 12:54
koop dan een echte gitaar!

ieme
5 mei 2003, 12:54
haha nee hoor, als de FEEL van je instrument goed is moet je dr gewoon een paar dimarzio's ingooien en klaar! rocken maar!!!

A3
5 mei 2003, 16:57
Als je er betere elementen insteekt, zal je dat zeker horen!! Duncan designed elementen klinken zeker niet slecht (ze steken ook in mijn gitaar). Ze zijn ontworpen naar voorbeeld van seymour duncan elementen. elk duncan designed element is ontworpen om de sound van een seymour duncan element te benaderen tegen een voordelige prijs. Als je tevreden bent over de sound, maar toch nog beter wil kan je altijd eens gaan zien op http://www.seymourduncan.com

Daar zal je vinden naar welk voorbeeld de elementen in jouw gitaar zijn ontworpen, en dan kan je eventueel die erin plaatsen. Je kan er ook soundclips beluisteren.