PDA

View Full Version : Tube toner



Dabbie
5 mei 2003, 12:38
Hallo,

weet iemand waar je de engl tube toner kan kopen/testen. Dit is een preamp van Engl die je op de grond hebt staan (ala pedaltone van Koch).
bedankt

P.S. het liefst omg. Utrecht

Dirtypool
5 mei 2003, 14:03
Hoi, is die Pedaltone niets voor jou dan?
Die heb ik namelijk niet nodig nu ik naast mn Bassman ook weer een DualShowman heb gekocht.
Was eigenlijk een overbodige aankoop maar een schitterend ding.

Dude
5 mei 2003, 19:27
hoe duur moet die gaan kosten ? ben misschien geintreseerd ?

Dirtypool
7 mei 2003, 00:06
kijk ff bij gitaarmarkt onder fx, staat ie


Grtz Richard

ljt
19 januari 2007, 11:52
Ik graaf dit onderwerp weer even omhoog om te vragen of iemand misschien een prijs weet voor zo'n tube toner, 2e hands. Nieuw wordt ie niet meer verkocht volgens mij en dus kan ik nergens vinden wat ik er ongeveer voor neer moet tellen.

DREAMMACHINE
19 januari 2007, 11:56
hou ebay.de in de gaten, volgens mij zijn ze in NL niet echt makkelijk te krijgen 2ehands.

ljt
19 januari 2007, 12:42
Ja daar ben ik mee bezig... maar wat is zo'n ding waard? Kan ik misschien niet een soortgelijk iets goedkopers in nl vinden?

Kaboemba
19 januari 2007, 14:09
Vergelijkbaar is de eerder genoemde pedaltone ergens richting de 300 euro 2ehands. De v-twin of v-rocket (dacht ik) ergens vanaf 175 euro 2ehands. Of de H&K tubeman vanaf 150 euro 2ehands. De v-twin en sommige modellen van de tubeman zijn 1 kanaals de eerste en de engl hebben meerdere kanalen.

almarvk
19 januari 2007, 14:13
Ik heb de V-rocket van Mesa en die is wel behoorlijk divers en goed. Ik gebruik zelf een extreme instelling om mijn muziek er mee te spelen, maar het is 10x beter dan normale pedaaltjes IMHO.

De tubetoner is natuurlijk een preamp die zorgt voor een GAS aanval. Ik had er bijna 1 gehad maar toen had ik er te weinig geld ervoor. Wel jammer eigenlijk :(