PDA

View Full Version : Floyd Rose Discovery dst-1



jurrian-93
5 september 2010, 17:40
Hallo allemaal!

Ik ben van't weekend naar het voormalige melodie geweest in putten.
Aangezien de zaak failliet is, hadden ze uitverkoop daar! Ik kwam deze gitaar tegen en kon hem gewoon niet laten liggen! Nu heb ik geen flauw idee wat deze gitaar normaal zou mogen kosten, info over de gitaar etc. Als iemand wat weet, roep het maar! Ik zou graag wat info over deze gitaar willen hebben=)
Alvast bedankt!

Johan91
5 september 2010, 17:49
Deze gitaar? Maar ik zie geen foto ;)

marc_o
5 september 2010, 17:53
Alweer failliet? Een jaar of 7 geleden waren ze dat ook, toen kocht ik er 2 Musicmangitaren en een Fender customshop Prosonic versterker voor zeer weinig....straks zijn ze gewoon weer in business, zul je net zien.

broeder6x6
5 september 2010, 20:14
harmony central!!!! (http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Floyd+Rose/DST-1+SSS/10/1)

en google ook eens reviews...

EDIT:
een van deze neem ik aan... (rare headstock!!!!!)
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/graphics/articles/reports/2004/floyd-_rose_257x450.jpg

Arthis
5 september 2010, 20:15
Hadden ze nog veel mooi spul?
Er was toch al een online veiling geweest waarbij al het mooie al was verkocht?

Freakoutus
5 september 2010, 20:24
Er was minimaal 1 post hier op het forum geplaatst over het feit dat er leegverkoop zou zijn. Zou mij niets verbazen dat er al heel veel leuk spul via internet nog verkocht is. Helaas weet ik niet of dit ook daadwerkelijk gebeurt is.

jurrian-93
6 september 2010, 19:08
Ik weet niet of er een veiling was, maar wel leegverkoop! Toen ik er was stond er nog wel redelijk wat! Een paar mooie versterkers (waaronder een ENGL classic head+ 412 cabinet voor maar 1200e) Ze hadden nog stuk of 4 gibsons, waaronder ook een deluxe ofzoiets. Ging ook voor 1000e minder weg, veel mooie basgitaren ook. Ohja ook nog 1 fender tele met bigsby.

En de gitaar: het is idd die van de foto van broeder6x6, de zwarte met zilveren slagplaat. De headstock is inderdaad beetje raar, maar de gitaar speelt echt super!

Nicks
6 september 2010, 21:41
Ik vond het erg teleurstellend qua prijzen de laatste dag, daarbij weigerde de curator om af te dingen. Kijk, als je nou toevallig naar een Gibson op zoek was dan had je waarschijnlijk een goede dag gehad maar de gewoon gitaartjes waren niet goedkoper dan op menig websites.

Een lichtpuntje, eindelijk zijn we verlost van die baggerzaak en alle gitaren hebben de nodige nieuwe snaren gekregen. Ik kan mij nog een Gretsch en een Fender herinneren met snaren zo roestig dat je vingers er van open sprongen.

Toen ik ooit een keer vroeg waarom ze geen nieuwe snaren op die gitaren zetten en ze een keertje stemde lachte de eigenaar me uit. Vervolgens vertelde hij mij dat alleen winkels die het te rustig hadden zoiets deden...Ironisch genoeg was ik op dat moment hun enige potentiele klant.