PDA

View Full Version : Levertijd Gibson elementen.



Melv16
5 september 2010, 16:23
Hallo,

Weet niet of ik het hier goed heb geplaatst, maar mij leek dat het hier het beste stond.

Heb een oude gitaar via via weten krijgen en heb daar een topic over lopen, namelijk deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=137050

Maar ik heb dus 24 Juli j.l de gitaar achter gelaten bij de lokale gitaarwinkel, en diezelfde dag zijn ook de nieuwe elementen besteld. Rest van de nodige onderdelen hadden ze al op voorraad.

Nu moeten de elementen uit Amerika komen. Waarschijnlijk met de boot.

Gezien dit nu al 6 weken duurt vraag ik me af wat een normale tijd is dat het duurt om zoiets met de boot over te laten komen ? Want ik wil mijn gitaar toch onderhand wel eens terug hebben natuurlijk :crazyhappy:

Misschien dat hier mensen zijn die ook ooit eenzelfde situatie hebben gehad ?

oknarb180
5 september 2010, 17:20
Hey,

Als het de Gibson Angus Young signature PU's zijn en er is geen voorraad in, dan kan het best wel een paar weken duren voordat ze uiteindelijk geleverd worden.

vr.gr.

Branko

Melv16
5 september 2010, 17:45
Hey Branko,

1 van de elementen is inderdaad de Angus Young signature. De ander is een '59 P.A.F Replica.

G.G.
5 september 2010, 20:16
Lijkt me meer iets voor electrische gitaren. Daar wordt ie meer gelezen en echt niet alleen de zelfbouwbezoekers doen af en toe een pup-swap.

Melv16
5 september 2010, 21:43
Ok, bedankt voor het verplaatsen! Wist namelijk niet goed waar hij nou echt moest staan dus vandaar dat ik hem maar hier had gezet. Maar nu hij verplaatst is is het ook goed :ok:

En het is trouwens niet alleen een pickup swap hoor ;) De gehele inhoud word veranderd, alleen het hout word niets mee gedaan.

Melv16
9 september 2010, 18:58
Vandaag contact gehad met de winkel en heb besloten de Angus Young signature te laten vervallen. De '59 paf was al binnen. De AYS kon nog wel even gaan duren..

Heb besloten de AYS te vervangen voor een '57 paf :)