PDA

View Full Version : Toch maar even voorstellen



spijkie
3 september 2010, 10:49
Hallo allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen, wel zo netjes denk ik.
Ik ben Victor en ben 40 jaar en kom uit de provincie Groningen.
Sinds bijna een jaar ben ik serieus gitaar gaan spelen samen met mijn buurman, daarvoor was ik meer een beetje pingelen en aan het aanklooien…
Na een paar maanden met de band van mijn zwager gerepeteerd te hebben waarin mijn vrouw als tweede zangeres (ook optreden) mee deed en ik als derde gitarist (alleen met repeteren) mee speelde zijn we zelf een rock coverband begonnen.
Ik speel op een Fender strat. The Ventures uitvoering wat een heerlijke gitaar is om op te spelen, zowel clean als voor rock.
Als versterker gebruik ik een Marshall valvestate vs265 en een Boss gt10 multieffect apparaat.

Groeten :strat:

Midwolda
3 september 2010, 11:39
Moi Spijkie!
Het loopt aardig vol met Grunnegers hier... da's ja mooi man.
Hoop dat je je hier op het forum een beetje naar je zin gaat krijgen.
Ik zie je nog wel een keer in het echt vermoed ik...
a.s. zondag 14:00 Rosarium Winschoten "To the Roots" gratis blues-festivalletje of zo ;)

spijkie
3 september 2010, 11:48
Moi Spijkie!
Het loopt aardig vol met Grunnegers hier... da's ja mooi man.
Hoop dat je je hier op het forum een beetje naar je zin gaat krijgen.
Ik zie je nog wel een keer in het echt vermoed ik...
a.s. zondag 14:00 Rosarium Winschoten "To the Roots" gratis blues-festivalletje of zo ;)

Ja dat zag ik ook al...de kans dat we elkaar tegenkomen is wel redelijk aanwezig ja, het wereldje is maar klein.
Zaterdagavond zingt mijn vrouw met de band van haar broer op graspop in Baflo en zoals het nu lijkt hebben wij onze eerste optreden op 20 november bij ons in Spijk.:crazyhappy:

rpl
3 september 2010, 14:53
Hoi Victor welkom op het forum.

macwilliams
5 september 2010, 12:13
Welkom alhier:ok: