PDA

View Full Version : G-System in Showmaster 48



P****Fred
2 september 2010, 13:29
Hoi Allemaal!

Ik ben van plan binnenkort een TC G-System aan te schaffen.
Nu vraag ik mij af:

Zou deze passen in een Showmaster 48 kist (met daarnaast nog een Dunlop Crybaby en een Ernie Ball Junior volumepedaal)?

Misschien kan iemand dat es testen voor me ;-)


Alvast bedankt!


Groetjes,


Fred

iWishmaster
2 september 2010, 13:54
Van de TC eletronics site:
512.9mm x 265.9mm x 103.4mm

Van de tweede google hit op DAP showmaster 48:
743mm x 380mm x 140mm

Of die pedaaltjes erbij passen mag je zelf uitrekenen ...

P****Fred
2 september 2010, 14:08
jah, die afmetingen had ik ook al gevonden ;-)
Je hebt trouwens de buitenmaten van de case gepost.

Met mijn mega deductieve capaciteiten had ik ook al gevonden dat het vrij nipt zal zijn, vandaar dat ik vroeg of er iemand het eens kon passen, of er misschien mensen zijn met de zelfde setup...

Google is m'n vriend trouwens al, je hoefde me er niet meer aan voor te stellen ;-)

iWishmaster
2 september 2010, 14:24
jah, die afmetingen had ik ook al gevonden ;-)
Je hebt trouwens de buitenmaten van de case gepost.

Met mijn mega deductieve capaciteiten had ik ook al gevonden dat het vrij nipt zal zijn, vandaar dat ik vroeg of er iemand het eens kon passen, of er misschien mensen zijn met de zelfde setup...

Google is m'n vriend trouwens al, je hoefde me er niet meer aan voor te stellen ;-)

Ah, dan is het goed. Er komen dagelijks zoveel vragen voorbij die in 5 seconde te googelen zijn, dat het vermoeiend is zeg maar. Heb inderdaad de verkeerde maten ge-copy-past. Binnenmaat is:
723x360x125

Je houdt 21 cm over. De breedte van een voetpedaal (wah etc.) is ongeveer 8-10 cm. Dus het zou net moeten kunnen als je smalle plugs gebruikt: kwestie van opmeten. Het lijkt me sterk dat er toevallig hier iemand is die een DAP 48, een G-System, dunlop crybaby en ernie ball volume pedaal heeft ...

P****Fred
2 september 2010, 14:31
ok, bedankt voor je hulp ;-)