PDA

View Full Version : amp info



erwin_ve
2 september 2010, 12:14
Hoi Zelfbouwers,

Recent is er interessante info gepost op ampgarage.

De specs van 2 dumbles nl; die van Robben Ford en de op de TGP veel besproken #183. Het is zeer accurate info welke wat verschilt van wat je normaliter op het internet vindt.

Link: http://ampgarage.com/forum/viewtopic.php?t=12266

E-J
2 september 2010, 16:49
Interessant Erwin! Ik heb me meteen maar geregistreerd op dat forum.

Jammer dat ik niet handig ben met de soldeerbout. Zou al die mods wel zo willen proberen :)

Bedankt,
Emiel

erwin_ve
2 september 2010, 18:11
Interessant Erwin! Ik heb me meteen maar geregistreerd op dat forum.

Jammer dat ik niet handig ben met de soldeerbout. Zou al die mods wel zo willen proberen :)

Bedankt,
Emiel

HOi Emiel, De specs van Robben Ford had ik een jaar geleden al in mijn amp, die heb je dus al gehoord!
Ik sta te trappelen om die andere te gaan bouwen.

E-J
2 september 2010, 19:13
HOi Emiel, De specs van Robben Ford had ik een jaar geleden al in mijn amp, die heb je dus al gehoord!
Ik sta te trappelen om die andere te gaan bouwen.

Is je OTS die met Robben Ford's specs? Ik ben erg benieuwd hoe de mijne zich nu met die van jou verhoudt... denk dat de verschillen tamelijk groot zijn!! Ik merk dat het karakter van de mijne (EL34's) een beetje lijkt op de #184. Wat voor buizen zitten er nu in die van Ford?

Die soundclips van de #184 en RF's OTS klinken echt subliem. Dan klinkt mijn OTS wel wat anders...

groetjes,
Emiel

erwin_ve
3 september 2010, 10:32
Is je OTS die met Robben Ford's specs? Ik ben erg benieuwd hoe de mijne zich nu met die van jou verhoudt... denk dat de verschillen tamelijk groot zijn!! Ik merk dat het karakter van de mijne (EL34's) een beetje lijkt op de #184. Wat voor buizen zitten er nu in die van Ford?

Die soundclips van de #184 en RF's OTS klinken echt subliem. Dan klinkt mijn OTS wel wat anders...

groetjes,
Emiel

Ja mijn OTS is veraqnderd naar RF specs. Fords amp heeft 6L6.