PDA

View Full Version : Bijzondere gitaren gestolen



Okieson
1 september 2010, 15:21
Beste collega muzikanten,
in de nacht van 27 op 28 augustus is er ingebroken in mijn studio en zijn er een aantal zeer bijzondere gitaren gestolen.
In de hoop ze nog terug te kunnen vinden plaats ik hier een lijst van de vermiste gitaren.
Mocht een van jullie iets tegen komen hoor ik dat graag, je kan dan contact opnemen via info@okieson.com
erg veel dank,
Sebastiaan.
Gibson J-45 red sunburst(1964)
Maton CW-80 (bunja top) + AP5 element
Di Giorgio Tarrega + Fishman matrix infinity element
Seagull original serie QI cedar + Fishman matrix infinity element
Hofner Mandoline model 547 (1960)
Framus Zenith No. 17 archtop (1956) + Fender single coil element
Baby Taylor + Fishman AG element
Cort Akoestische Bass

Hiro
1 september 2010, 15:29
Das inderdaad heel erg klote maar hier hebben we een speciaal thread voor: http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=25

muziekschuur
1 september 2010, 15:33
Mijn medeleven!!

--=HANS=--
1 september 2010, 15:35
Stelletje klootzakken! Ik zou in ieder geval marktplaats en andere verkoop en veilingsites in de gaten houden. Bijster slim zijn dit soort gasten vaak niet, hebben niet in de gaten wat ze te koop aanbieden. Vorig jaar heeft een bekende van me een hele partij buitenboordmotoren op deze manier binnen een week terug gevonden.

Succes ermee, mocht ik iets tegen komen dan meld ik me natuurlijk.

LaurentB
1 september 2010, 17:01
Ik heb hem even verplaatst

Han S
2 september 2010, 21:08
Je krijgt van dit soort berichten toch echt de neiging om het handen afhakken weer in te voeren. Hufters!

yordi-15
5 september 2010, 01:43
jezus... ik snap niet dat mensen zo nog plezier aan een nieuwe gitaar kunnen beleven... medeleven met je man

komani86
23 oktober 2010, 18:37
mijn god, ik had niet verwacht dat er ZOVEEL mensen beroofd worden van hun gitaar... maakt me echt boos om te lezen, snap niet waarom die eikels dat doen...:???:

en ook nog eens gitaren als gibsons.. schande :S

jutter
23 oktober 2010, 18:48
mijn god, ik had niet verwacht dat er ZOVEEL mensen beroofd worden van hun gitaar... maakt me echt boos om te lezen, snap niet waarom die eikels dat doen...:???:

en ook nog eens gitaren als gibsons.. schande :S

Gibson kan me gestolen worden...:sssh:

wireman
26 oktober 2010, 14:53
tuurlijk... totdat ze jouw gitaar jatten... beetje lullige opmerking, ook al is het als grapje bedoeld!.


Gibson kan me gestolen worden...:sssh:

jutter
26 oktober 2010, 15:17
tuurlijk... totdat ze jouw gitaar jatten... beetje lullige opmerking, ook al is het als grapje bedoeld!.

Is ook niet serieus bedoeld joh.:makeup: Het is heel erg als je spul gestolen wordt. Ik zou ze tussen de naden van de tegels trappen, als ik ze te pakken zou krijgen! In het verleden ben ik ook al eens bestolen, dus ik weet wat het is, helaas.