PDA

View Full Version : Death/Trash gitarist zoekt band omg Gelderland



metalman1989
31 augustus 2010, 15:50
Hallo,

Ik ben ben een lead/slag gitarist van 20 en zoek een band om meteen eigen werk te maken, 't liefst trash of deathmetal(bands: Slayer, Metallica, Anthrax, Testament, Arch Enemy, Dimmu Borgir, Lamb of God, Pantera, Kreator, Children of Bodom e.a.). Ik speel nu ongeveer 5 jaar.

Ik ben het aankloten met bands nu wel zat en wil nu eigen muziek maken met goede muzikanten die verder willen komen dan lokale kroegjes.

Omgeving Arnhem/Deventer/Enschede/Doetinchem etc, zolang het niet te ver van Zutphen afligt.



Jesse

arcane
31 augustus 2010, 18:23
Hallo,

Ik ben ben een lead/slag gitarist van 20 en zoek een band om meteen eigen werk te maken, 't liefst trash of deathmetal(bands: Slayer, Metallica, Anthrax, Testament, Arch Enemy, Dimmu Borgir, Lamb of God, Pantera, Kreator, Children of Bodom e.a.). Ik speel nu ongeveer 5 jaar.

Ik ben het aankloten met bands nu wel zat en wil nu eigen muziek maken met goede muzikanten die verder willen komen dan lokale kroegjes.

Omgeving Arnhem/Deventer/Enschede/Doetinchem etc, zolang het niet te ver van Zutphen afligt.



Jesse

Misschien handig om te vermelden of je eigen vervoer hebt, en eigen amp die geschikt is voor een bandrepetitie etc.

Madcow
1 september 2010, 10:24
VERDOMME! Waarom zoekt niemand een gitarist in Limburg!

metalman1989
1 september 2010, 21:42
Hoe verander ik mijn berich, ik zie het nergens?
Dan maar ff zo:

Ja, ik heb een fatsoenlijke amp.
Nee, eigen vervoer heb ik niet, maar wel OV-kaart(week).

arcane
1 september 2010, 22:28
berichten kun je enkel binnen 24 uur veranderen.