PDA

View Full Version : Ibanez RG1570GN



crowdsurfer
4 mei 2003, 18:41
Hey,

Weet iemand of deze gitaar zijn geld waard is (800 Euro)? Ik ben er aan nt denken om hem te kopen

http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RG1570&z=y

groetjes
crowdsurfer

Anders Destium
4 mei 2003, 20:31
Voor dat geld is het een topgitaar, een gemiddelde RG5-serie (waar deze de verbeterde versie van is) was altijd tussen de 1800 en 2200 gulden. Vanaf dit jaar is de indeling bij Ibanez (relatief) eenvoudig: De gitaren van de prestige-serie (waaronder deze) zijn gitaren waarbij je een uitstekende gitaar hebt waar je jaren mee kunt doen (alleen de elementen worden vrij vaak vervangen door dimarzios of EMG's). Daaronder zijn het "beginnersgitaren" waarbij de gitaar over het geheel een stuk minder is.

Neals
4 mei 2003, 23:45
Prima gitaar, en zeker zijn geld waard.... Kan je momenteel van heel veel andere merken niet zeggen.

renier
5 mei 2003, 16:42
inderdaad, mooi gitaartje. maar als je echt een topgitaar wilt, zul je je wel moeten realiseren dat je waarschijnlijk de stock pups moet vervangen door dimarzio's of iets dergelijks. als je daar niet aan wilt beginnen moet je eens bellen met de customshop van ibanez of een signature series kopen, maar dan kost het wel wat meer denk ik..

Anders Destium
5 mei 2003, 18:10
Ik zou hem gewoon een tijd proberen, als de pups dan niet bevallen kun je ze altijd nog vervangen door andere...

crowdsurfer
5 mei 2003, 22:29
Bedankt voor jullie reacties! Als ik de elementen zou vervange door een EMG 81, EMG 89 en een EMG Se, zou dat kunnen en werken?

Ic3gl0vE
5 mei 2003, 22:40
Op 2003-05-05 21:29, schreef crowdsurfer:
Bedankt voor jullie reacties! Als ik de elementen zou vervange door een EMG 81, EMG 89 en een EMG Se, zou dat kunnen en werken?


tuurlijk kan en werkt dat. als je maar een batterij hebt hè :wink:

en Renier: je kunt dan beter gewoon naar een ander merk kijken :smile: