PDA

View Full Version : Zanger zoekt mensen voor in ouwe poprock band provincie utre



pandemonic
4 mei 2003, 17:37
Hoi mensen

Ik zoek mensen die net als ik zin hebben om een krachtige poprock stijl te creeren, die ik al zo lang zoek. Ik speel nu zelf in 2 metalbands, ook erg leuk, maar het mag van mij ook wat minder hard, en wat meer inzet dan wat ik nu in de bands heb kunnen vinden.

De stijlen zijn het best te omschrijven als de ouwe nada surf stijl en ook wel weezer. Het moet iets oproepen en melodieus zijn.

Als je als gitarist, drummer, bassist, 2e zanger of wattanook op je plaats voelt bij het bovengenoemde, en je woont in omgeving Amersfoort of je vind het niet erg om te reizen, laat het me hiet ff weten.

zoals ik al zei, ik zing zelf, ik ga binnenkort een elek. gitaar kopen en ik kan al redelijk akoestisch gitaar spelen. ik zoek iedereen die denkt een plaats te vinden in deze muziek. Toetsenisten zijn niet uitgesloten, maar een voorbeeld van meespelen zou ik wel uitgelegd willen hebben. Deze oproep geld uiteraard ook voor het complete vrouwelijke geslacht met muzikale ambities!

Oefenruimte valt altijd in Amersfoort te regelen (popschool, 5 euro per uur), andere oefenruimtes heb en ken ik niet, dus als je zelf nog een oefenplek weet, mooi meegenomen. het is de bedoeling dat je een eigen instrument hebt en het ook meeneemt bij oefenen.
(behalve drumstel uiteraard, maar dan moet er wle een oefenruimte zijn met aanwezig drumstel, popschool heeft dit, maar anderen weet ik niet)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pandemonic op 2003-05-04 17:39 ]</font>

Wilson
4 mei 2003, 18:06
hee! ik woon in amersfoort, speel gitaar, elec en akoestisch, en ben ook op zoek naar band! Ik ben wel in voor wat rockmuziek, met een beetje bleesinvloeden. instrument heb ik dus dat is geen probleem, een drummer kan ik mischien wel aankomen, een gast die ik ken van school. ik ken geen bassisten verder. Ik speel nu zelf ook in een soort van coverbandje met wat vrienden, maar das niet erg serieus, ons repertoir bestaat uit 3 nummers en we hebben pas 4 keer gerepeteerd in 3 maanden... Ik ben 17, hoe oud ben jij? mail anders voor vragen ff terug naar wakkerewillem@hotmail.com

Hempo
5 mei 2003, 16:33
Hi,
wij zijn als band in assen (beetje ver niet.. :S) wanhopig op zoek naar een gedreven zanger.
ik weetniet hoever je wilt reizen.. eventueel.. misschien :razz:
ik zal er maar niet op rekenen .. ghehehe :smile:

nou ik hoor het wel