PDA

View Full Version : Tip! Faillissement verkoop Putten a.s. donderdag 2 september!



Fisherman
28 augustus 2010, 18:48
Wellicht dat dit in andere topics al voorbij gekomen is, echter dit is dan voor diegenen die dat gemist hebben.


A.S. donderdag 2 september van 10:30 tot 21:00 is er een faillissementsverkoop van de Melodie in Putten.
180 gitaren: Epiphone, Gibson, Ibanez, Washborn, Fender, Morgan, Crafter, Ayers, Ovation, Musicman Stingray, Warwick.

Mocht er iemand heengaan die bij mij in de buurt woont (regio Winterswijk/Doetinchem) en er heengaat en het niet erg vindt om mij mee te nemen -ik mag immers wegens medicatie niet zelf autorijden- LET ME KNOW!

Ik weet niet welke modellen er te koop zijn, ik ben er zelfs ooit eens geweest en het was best een redelijke tent. Ik kocht er een LP Studio met koffer en dat was een nette gitaar voor een nette prijs. ( dat was in 2008 )

Dus.............tips, ideeën etc......ik hoor t wel!

marco v
28 augustus 2010, 19:11
Mij te ver weg, maar op de foto staat wel eea lekkers.

http://link.marktplaats.nl/372710246

voor diegenen die gaan, succes met de jacht.

Fisherman
28 augustus 2010, 19:14
Het zal mij gaan -als ik met iemand kan meerijden- om Gibson's of USA Fender's, niet Epi's of andere kopieën.
Ik denk dat ALS je gaat, dat je ook echt om 10:00 voor de deur moet gaan zitten, want 's avonds is het mooiste spul allang weg.

SunnMustang
28 augustus 2010, 19:17
Dus daar kunnen we goedkoper scoren dan normaal?

Fisherman
28 augustus 2010, 19:19
Dus daar kunnen we goedkoper scoren dan normaal?

Het is een aangekondigde faillissement verkoop, dus ik mag aannemen van wel! En als we daar ter plekke zijn en hij vraagt gewoon de standaard verkoopprijzen, dan is ie nog niet jarig. :soinnocent:

marco v
28 augustus 2010, 19:21
De uitverkoop duurt 3 dagen, maar het lijkt me ook het verstandigst om op donderdag te gaan als alle mooie dingen er nog zijn.

Fisherman
28 augustus 2010, 19:23
Yup!
Zoals ik al zei, ALS je gaat, ga dan donderdag en zorg dat je er om 10 uur bent, om 10:30 gaan de deuren open en dan is het net als met de drie dollen dwaze dagen als bij de Bijenkorf....alleen dan in plaats van hysterische gillende wijven, een bende knokkende gitaristen :seriousf:

soup
28 augustus 2010, 19:31
Ik zie geen enkele gibson op die foto staan, misschien 1tje dan maar meer niet.

Lijkt me niet echt de moeite.

marco v
28 augustus 2010, 19:34
Er zal wel wat meer aanwezig zijn dan enkel op de foto´s te zien is en gitaren voor (waarschijnlijk) een prikkie is toch altijd de moeite?

Fisherman
28 augustus 2010, 19:35
Ja, ik denk zeker dat je de moeite kunt nemen -tenzij je er 500 km voor moet rijden- om een kijkje te nemen.
Stel je voor dat je een mooie Gibson of USA Fender voor de helft kunt scoren...

Fireburst
28 augustus 2010, 19:43
Ben ik nu de enige die altijd gemengde gevoelens heeft bij zo'n topic ?

Aan de ene kant kan je hier misschien echt goede koopjes doen, wie wil dit nu niet. Maar aan de andere kant is het wéér een lokale muziekwinkel die de deuren moet sluiten en dat misschien wel vanwege de concurrentie met de internetshops. Kan ook een andere reden hebben uiteraard.

Mijn punt is eigenlijk : straks schieten er alleen nog de internetshops over en valt er nergens nog wat te testen of te lullen over instrumenten of ... enz.
Zal wel aan mij (of de leeftijd) liggen, zeker ?

Anywee, voor zij die willen gaan : happy hunting !

soup
28 augustus 2010, 19:45
Enkel de grote winkels/ketens zullen blijven bestaan, deels logisch.

Fisherman
28 augustus 2010, 19:50
Ben ik nu de enige die altijd gemengde gevoelens heeft bij zo'n topic ?

Aan de ene kant kan je hier misschien echt goede koopjes doen, wie wil dit nu niet. Maar aan de andere kant is het wéér een lokale muziekwinkel die de deuren moet sluiten en dat misschien wel vanwege de concurrentie met de internetshops. Kan ook een andere reden hebben uiteraard.

Mijn punt is eigenlijk : straks schieten er alleen nog de internetshops over en valt er nergens nog wat te testen of te lullen over instrumenten of ... enz.
Zal wel aan mij (of de leeftijd) liggen, zeker ?

Anywee, voor zij die willen gaan : happy hunting !

Ik deel je mening wat betreft de echte kleinere gitaarwinkels t.o.v. de internet prijsstunters, absoluut.
Overigens, ik heb ZELF een gitaar gekocht bij Melodie in Putten en werd prima geholpen door de verkoper.
Dus, jammer dat de zaak failliet is, maar dat neemt niet weg dat -waarschijnlijk middels de curator - de eigenaar tenminste nog iets kan verkopen langs deze dramatische weg.

Hendriks
28 augustus 2010, 19:58
Tja , hij gaat dicht wegens te weinig omzet en nu zal het wel druk worden . Ook ik heb hier wat gemengde gevoelens over , maar ik ben dan ook een gevoelige jongen.

wietse
28 augustus 2010, 20:07
bedoelen jullie deze?
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=5233
de veiling is al gesloten, dus de rommel die daar niet verkocht is zal nog wel via een uitverkoop gaan.

Fisherman
28 augustus 2010, 20:12
bedoelen jullie deze?
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=5233
de veiling is al gesloten, dus de rommel die daar niet verkocht is zal nog wel via een uitverkoop gaan.

Hmzz...je bent uitstekend geinformeerd Wietse. :ok:
Wat ik zo snel voorbij zag komen is inderdaad niet veel meer dan wat accessoires, kabels, koffers en wat goedkope gitaren.:(

Misschien dan maar een slotje op dit topic?

Fisherman
28 augustus 2010, 20:24
Sinds Wietse aanvullende informatie heeft geleverd -waarvoor dank- is dit toch een soort non-topic geworden, waarbij de hoop op een koopje van een mooie gitaar van de hoofdmerken is vervlogen.

Excuses dus, het is dus niet de moeite waard.