PDA

View Full Version : Bodyfarm gigs!



Tho
28 augustus 2010, 12:35
Gezien de overweldigende reacties in het sounds topic over mijn band Bodyfarm, maak ik maar een topic aan waarin ik de Bodyfarm shows up to date houd over de aanstaande gigs!

Zie hier, ons debuut

http://94.100.124.172/1059000001-1059050000/1059005501-1059005600/1059005524_6_DY-H.jpeg

Tho
4 september 2010, 10:30
vanavond!!!

HUESSEN
4 september 2010, 11:07
vanavond!!!


Hmmm, 20 minuten rijden....:satisfie:Hoe laat spelen jullie? Spelen jullie veel nummers.

Tho
4 september 2010, 11:08
20:50, we spelen zo'n 40 minuten met een hele leuke cover ertussen.

Zou fucking gaaf zijn als je kwam gozer! Sterker nog, als je komt krijg je een gratis shirt van me

HUESSEN
4 september 2010, 11:17
En een debuut optreden:ok:Kans is groot dat ik wel even kom.Heb je een linkje van het Geurfest?

Tho
4 september 2010, 11:19
En een debuut optreden:ok:Kans is groot dat ik wel even kom.Heb je een linkje van het Geurfest?

Nee, ik had begrepen dat het een soort festivalletje is ter ere van iemand die kanker heeft en dus niet geheel commerciëel is (eerlijk gezegd, al sla je me dood) en daarom wordt het enkel via bandleden/organisatie gepromote en heeft het geen site of zo. Maar het is al de 5e editie en Autumnal Reaper is ook een goeie band!

Gewoon komen man! :mmmm:

HUESSEN
4 september 2010, 12:05
Als ik kom zal ik waarschijnlijk niet het hele festival bekijken.Ben niet zo met deze metal stijl.Maar,ze hebben daar Hertog Jan.Dus wie weet.Vind jouw cd wel lekker bruut klinken.Speel je met de Ran?

Tho
4 september 2010, 12:26
Als ik kom zal ik waarschijnlijk niet het hele festival bekijken.Ben niet zo met deze metal stijl.Maar,ze hebben daar Hertog Jan.Dus wie weet.Vind jouw cd wel lekker bruut klinken.Speel je met de Ran?

Nope, daar moeten nog nieuwe stemmechanieken op. Speel met m'n Jackson en m'n BC Rich als backup!

Hoop dat ik je daar zie! Ik weet niet hoe je er uit ziet dus schiet me maar aan.


Niet met hollowpoints alsjeblieft want dan blaas je er een ledemaat af

HUESSEN
4 september 2010, 12:39
Hoop dat ik je daar zie! Ik weet niet hoe je er uit ziet dus schiet me maar aan.




OK, zie je misschien dan wel.Ikzelf val wel op,klein,gezet ,licht kalend.

HUESSEN
4 september 2010, 19:19
Nou ,ik kom er aan. Ben benieuwd!:rockon:

Tho
5 september 2010, 12:06
NEXT!

Als dit net zo'n knaller wordt als in Ede wil je dit niet missen :soinnocent:

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/120/l_c41ae1d5382743bc99a8a5258a6f95b1.jpg

Hoogie
5 september 2010, 15:06
NEXT!

Als dit net zo'n knaller wordt als in Ede wil je dit niet missen :soinnocent:




Hoe was het gister? Zo aan je smiley te zien niet erg geweldig? :dontgeti:

Tho
5 september 2010, 15:11
Hoe was het gister? Zo aan je smiley te zien niet erg geweldig? :dontgeti:

Nee dat begrijp je dan verkeerd ;) We hadden ons geen beter debuut kunnen wensen! Ging echt super! Helaas was ik nog steeds niet bij stem maar dat viel niet zo op geloof ik

Hoogie
5 september 2010, 15:15
Nee dat begrijp je dan verkeerd ;) We hadden ons geen beter debuut kunnen wensen! Ging echt super! Helaas was ik nog steeds niet bij stem maar dat viel niet zo op geloof ik

Nou dat is mooi dan:cheerup:

F*R*E*A*K
8 september 2010, 17:13
Vrijdag! (ook handig vanwege de O.V. kaart :D )
Heb er zin in!

Tho
8 september 2010, 17:17
vette shit gast! Gezellig!! :D Bodyfarm sluit de avond af, we spelen om 23:00

F*R*E*A*K
8 september 2010, 17:22
Ik zie net dat de laatste trein huiswaarts voor mij om 00.25 vertrekt, dus dat gaat helemaal goed komen.
Tot vrijdag!

Tho
8 september 2010, 18:11
Nice man! En bring your friends :crazyhappy: 2 eurotjes entree! Meer zijn we ook niet waard

Marc Oblivian
9 september 2010, 09:43
Heheh...
Was het een beetje druk in Ede? Wij hebben er vorig jaar gespeeld. Wel een aardig zaaltje.
Tot morgen....als ik niet van mijn fiets afregen tenminste.

Tho
9 september 2010, 11:10
Heheh...
Was het een beetje druk in Ede? Wij hebben er vorig jaar gespeeld. Wel een aardig zaaltje.
Tot morgen....als ik niet van mijn fiets afregen tenminste.

Het stond aardig afgeladen ja. Gaaf dat je komt!!

Tho
9 september 2010, 23:28
morgen!!!!

Nielsje
10 september 2010, 03:15
Vandaag!

Als je een keer in't westen speelt moet je het zeker laten weten Tho!
Ook al ben ik geen metalliefhebber, ik ben zeker benieuwd naar jullie livewerk!

Tho
10 september 2010, 11:06
Leuk Niels! Dan laat ik het zeker horen!


En eh.. inderdaad, Vandaag!

Tho
11 september 2010, 13:04
Zo, dat was écht een knaller. Voor m'n gevoel hebben we een professionele show weggegeven, en door het enthousiaste publiek voelde ik me enorm ontspannen op het podium.

Leuk om FREAK weer gezien te hebben ook!

Tho
11 september 2010, 13:58
En dit is de knaller van aankomende week. Dit wordt écht een groot feest. Blastbeat.nl is er bij voor een live review van ons, en tevens wordt er gefilmd voor onze videoclip!!

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/150/l_edf1e2895d4e493ca3664fbaf50391d8.jpg

Hoogie
11 september 2010, 14:16
Damn alweer ver weg:(

Marc Oblivian
11 september 2010, 20:49
Zo, dat was écht een knaller. Voor m'n gevoel hebben we een professionele show weggegeven, en door het enthousiaste publiek voelde ik me enorm ontspannen op het podium

Klopt: klonk lekker. Mooie sound ook uit de 5150 die recht de zaal inblies:-)
Die Marshall hoorde ik wat minder maar wel genoeg voor de dubbelpartijen. Was volgens mij alleen geen topmarshall....
Grunt ook goed verstaanbaar. Nette breaks. Leuke praatjes tussendoor. Nog een (mini) wall of death. Wat wil een mensch nog meer?
Sorry dat ik geen praatje heb gemaakt, maar het was nogal een haastig gedoe. Kwam pas binnen toen jullie al begonnen waren en gelijk na de gig naar de volgende kroeg.....
Maar wel ene goeie gig en ook van degene die de avond had georganiseerd positieve geluiden over jullie gehoord.
Maarreh nog wel even wat over je gitaar: je hebt toch een nieuwe laten bouwen? Die heb ik niet gezien...Jackson all over the place (niet dat dat verkeerd is....)
Bevalt de nieuwe axe nog niet helemaal?

Tho
12 september 2010, 14:09
Hey dude! Bedankt man! :D Nee die RAN heeft nog even nieuwe stemmechanieken nodig.. dus voorlopig Jackson all the way en BC Rich als backup.

Trouwens.. toen ik Final Redemtion aankondigde als ballad riep er iemand 'homo' in de zaal en toen zij ik 'mot je er een paar?'

Was jij dat toevallig? ;)

Marc Oblivian
13 september 2010, 09:05
Nee, ik gooi alleen met flessen bier naar zangers. Helaas hadden ze alleen van die laffe bekertjes, dus ik kon je niet 'trakteren' zeg maar :-)
Ik stond wat verder naar achteren...was een gast die volgens mij rechts vooraan (vanuit jouw gezichtspunt) stond.

Marc Oblivian
13 september 2010, 15:51
Hey dude! Bedankt man! :D Nee die RAN heeft nog even nieuwe stemmechanieken nodig.. dus voorlopig Jackson all the way en BC Rich als backup.

Trouwens.. toen ik Final Redemtion aankondigde als ballad riep er iemand 'homo' in de zaal en toen zij ik 'mot je er een paar?'

Was jij dat toevallig? ;)

Hey, nog wat....: wij moeten 1 oktober spelen in Utrecht. Boothill heet die tent. Ken het verder niet. Onze zanger heeft het geregeld...die komt uit Utrecht.
Er is plek voor nog een band, dus ik dacht aan jullie.
Nadeel is wel dat het verder niet betaalt. Wel de hele avond gratis zuipen, wat je ook weer als vergoeding kunt zien natuurlijk.
Het is de stamkroeg van onze zanger, dus wij vinden het leuk om te doen.
Kan me voorstellen dat jullie het niet betalen klote vinden en niet willen, maar goed: laat maar even weten!
Ik pm je ook wel even!
Mzzlz

Tho
16 september 2010, 13:15
PM terug, gaat 'm niet worden, sorry, maar bedankt voor het aanbod!!


Morgen people.... Tevens de shoot voor onze videoclip

Tho
24 september 2010, 15:20
Vanavond in de Artishock in Soest!

Thundermane
24 september 2010, 19:01
Hebben jullie nog wat liveoptredens laten filmen? Heb wel een paar filmpjes gezien van jullie, strak hoor! Bevalt het grunten goed? :P

Tho
27 september 2010, 20:05
Nee. Gek word ik er van.



Aanstaande vrijdag 1 oktober: Bodyfarm, Obeah en Human Demise in de Atak in Enschede!!!

Tho
1 oktober 2010, 11:12
Vanavond in de Atak people!