PDA

View Full Version : Iets over mezelf!



Humbuckie
27 augustus 2010, 21:38
Hoi daar.....:grouphug:

Ik ben Paul, 45 jaar en heb sinds mijn 15e jaar af en toe een gitaar in handen gehad...:noob:
Er zijn tijden geweest dat ik helemaal fanatiek was (vooral jaren 80/90)...daarna is het een beetje dood gebloed, maar ja...je weet wat er met bloed gebeurt.....het kruipt waar het niet gaan kan...heheheh.....dus sinds een aantal jaren heb ik het toch weer opgepakt en anno 2010 ben ik erg blij dat ik dat gedaan heb.....:cooler:

Mocht je meer van me willen weten, ik vind het prachtig om gitaren zelf op te knappen en te tweaken naar "de gitarist"...dat is dan wel de ervaring die ik meeneem vanuit de oude jaren en tegenwoordig pruts ik ook wat op mijn zolder met de nodige gitaren en opname mogelijkheden die er toendertijd gewoon nog niet waren...er gaat een wereld open hahahahahahha!

Ik heb wat zooi van mezelf ook online staan, als je het leuk vindt om te bekijken/luisteren: http://www.dewakkerecel.nl/guitar

Groeten, Paul.

Thiez
27 augustus 2010, 22:24
Heej,
Welkom hier. Leuke gitaarcollectie heb je staan. Zitte mooie gitaartjes tussen.
Lekker 80's demotje van je oude band haha.
Have fun!

yordi-15
28 augustus 2010, 00:23
vet, krijg binnen deze week een nieuwe gitaar, veel zin in, keeep up the good work met je website

rpl
28 augustus 2010, 00:44
Hey Paul, welkom enne mooi dat je weer je roeping hervonden hebt :gitarist:

nickofzo
30 augustus 2010, 00:51
hartelijk welkom Paul

beruk
30 augustus 2010, 07:32
Welkom! Een leeftijd genoot altijd goed! Hoewel ik een andere eighties heb meegemaakt zo te horen...;)

macwilliams
5 september 2010, 12:18
Welkom alhier:ok: