PDA

View Full Version : Guns N' Roses - Antwerpen 30 Sept.



JiJeWoW
27 augustus 2010, 20:38
Ik heb net de kaartjes gekocht,
Wie gaat er nog meer heen ?

kenx
28 augustus 2010, 00:13
Die band zegt me al enkele jaren niets... De pretentie van die nieuwe gitarist doet me kotsen... Guns 'n roses is niet meer hetzelfde

HaroldA
28 augustus 2010, 00:15
Graag! :ok: Wat? €60,- ??? Laat maar. :stop:

richwoodplayer
28 augustus 2010, 12:36
Geen Slash, Geen Guns 'N Roses...:makeup:

marco v
28 augustus 2010, 13:16
Jaren geleden gezien en bewonderd,
dat beeld wil ik niet verpesten.

JiJeWoW
28 augustus 2010, 14:48
Lekker forum hier weer hè :seriousf:
Als iemand slash ophemelt schreeuwt iedereen dat hij overrated is etc. ,
maar als gnr zonder hem speelt is het geen gnr meer :seriousf:
Overigens ben ik het wel met jullie eens, Guns n' Roses is zeker niet wat het geweest is en eigenlijk is het geen guns n roses meer.
Maar ik heb mezelf voorgenomen dat als axl naar nederland/belgie zou komen dat ik er zeker heen ging, en ik heb er verschrikkelijk veel zin in :ok:

HaroldA
28 augustus 2010, 14:55
Maar ik heb mezelf voorgenomen dat als axl naar nederland/belgie zou komen dat ik er zeker heen ging, en ik heb er verschrikkelijk veel zin in :ok:

Ik heb me ook goed vermaakt destijds op Graspop, maar ik ga echt geen €60,- betalen om ze nog een keer te zien.

JiJeWoW
28 augustus 2010, 14:57
Ik heb me ook goed vermaakt destijds op Graspop, maar ik ga echt geen €60,- betalen om ze nog een keer te zien.

Dat snap ik ook goed hoor, weer 60 euro betalen voor wat je al hebt gezien + chinese democracy is ook weer een beetje te :)

richwoodplayer
28 augustus 2010, 19:27
ik heb slash gezien in paradiso en op graspop, en vind het eerlijk gezegd veel beter dan het Guns 'N Roses van nu.
was het geld dubbel en dwars waard, wat een show zet die gast nogsteeds neer, geniaal!:rockon:

bollocks37
1 september 2010, 15:38
GnR ooit mét Slash gezien in Nijmegen, en ik wil nog steeds mijn 45,- gulden terug :mad:

Remork1970
1 september 2010, 16:09
Leuk, als je er geen probleem mee hebt om na de support act minstens drie uur te moeten wachten tot het dhr. Rose con sorten eindelijk behaagt het podium te betreden...

JiJeWoW
1 september 2010, 18:53
GnR ooit mét Slash gezien in Nijmegen, en ik wil nog steeds mijn 45,- gulden terug :mad:

Leg uit :)

kassie
1 september 2010, 23:25
Ben die hard guns fan, de oldschool band dan, en ben paar jaar geleden al in Nijmegen geweest. Doet me toch te zeer om het nog eens te gaan bekijken. Was een lekkere koude douche. Axl mag het mooi proberen met z'n coverbandje.

bollocks37
6 september 2010, 15:57
Leg uit :)

Ze lieten het publiek eindeloos wachten na het voorprogramma (Blind Melon :hippie:) en raffelde er daarna een ongeinspireerd setje van nog geen uur uit.

Zo te zien denk Axl na al die jaren nog steeds dat hij god op aarde is:
http://www.nu.nl/muziek/2325396/guns-n-roses-met-flessen-bekogeld.html

belfrink
10 september 2010, 10:24
Guns N Roses is al dood sinds midden jaren 90.

Wat ze nu doen is een zielige vertoning. Neemt echter niet weg dat het not-done is om de band te bekogelen met voorwerpen.

Agent_Smith
16 september 2010, 21:49
Geen Slash, Geen Guns 'N Roses...:makeup:

Amen to that....

Remork1970
16 september 2010, 22:32
Guns 'n Wankers.
Veel betere band!
Bestaan helaas al een tijd niet meer...

KoenStradlin
18 september 2010, 13:38
geen slash, geen izzy, geen duff, geen steven=
geen Guns N' Roses

wireman
22 september 2010, 20:32
Laat dhr Rose lekker meedoen met dancing with the stars ofzo als ie weer in de spotlight wil.. dat doen al die uitgerangeerde 'stars' toch?! Meneer loopt al jaren te gillen (binnen EN buiten de rechtzaal) dat HIJ Guns N Roses IS.. prima.. hij is een van de founding members.. Ja, en dan?! GNR is niet meer.. hou niet vast aan iets dat over is en koester wat je had! maar nee... Nog steeds dat debiele divagedrag.. die gast leeft nog steeds het leven van 20 jaar terug.. althans.. hij probeert dat.. grow up! walgelijk labiel mannetje is het!! alles voor de fans?.. hou op joh.. neem nou Redding als voorbeeld.. tof man zo'n protest.. hee.. die lul komt zelf te laat opdagen en laat zn 'fans' dus een uur wachten! en dan goedmaken met je 'fans'? tuurlijk niet.. gewoon ff snel een uurtje de hits eruit knallen met 'slash'solo's, gespeeld door een of andere zoutstengel en dan weer opzouten... en dat is niet het enige voorbeeld.. hij flikt dat continu.. die gast spoort gewoon niet.. overigens KAN ie nog wel aardig zingen.. Lijkt me alleen ruk om door te hebben dat je in een coverband zit die covers van jezelf speelt..
De man heeft zelf niet door dat hij zijn eigen legende aan het vern#%ken is. en dat doet zeer, want GNR in oude bezetting is/was awesome!


geen slash, geen izzy, geen duff, geen steven=
geen Guns N' Roses

kassie
23 september 2010, 10:56
Laat dhr Rose lekker meedoen met dancing with the stars ofzo als ie weer in de spotlight wil.. dat doen al die uitgerangeerde 'stars' toch?! Meneer loopt al jaren te gillen (binnen EN buiten de rechtzaal) dat HIJ Guns N Roses IS.. prima.. hij is een van de founding members.. Ja, en dan?! GNR is niet meer.. hou niet vast aan iets dat over is en koester wat je had! maar nee... Nog steeds dat debiele divagedrag.. die gast leeft nog steeds het leven van 20 jaar terug.. althans.. hij probeert dat.. grow up! walgelijk labiel mannetje is het!! alles voor de fans?.. hou op joh.. neem nou Redding als voorbeeld.. tof man zo'n protest.. hee.. die lul komt zelf te laat opdagen en laat zn 'fans' dus een uur wachten! en dan goedmaken met je 'fans'? tuurlijk niet.. gewoon ff snel een uurtje de hits eruit knallen met 'slash'solo's, gespeeld door een of andere zoutstengel en dan weer opzouten... en dat is niet het enige voorbeeld.. hij flikt dat continu.. die gast spoort gewoon niet.. overigens KAN ie nog wel aardig zingen.. Lijkt me alleen ruk om door te hebben dat je in een coverband zit die covers van jezelf speelt..
De man heeft zelf niet door dat hij zijn eigen legende aan het vern#%ken is. en dat doet zeer, want GNR in oude bezetting is/was awesome!

Erg mooi, erg mooi.

Nouja neemt natuurlijk niet weg dat Chinese Democracy HET album had moeten worden. Maar het was een flop die als een nachtkaars uitging. Dan maar weer verder me de oude hits. Overigens is Slash ook wel een sell out geworden zeg met die poppie hits. Achja, op een gegeven moment moet er ook brood op de plank. En het liefst nog met een beetje beleg.

smullie
23 september 2010, 11:15
Het is natuurlijk ook niet "Guns 'n Slashes" of "Guns 'n Izzys" of "Guns 'n Duffs" of "Guns 'n Stevens" ...

Zoals eerder al gemeld ga ik zelf ook wel met de nodige argwaan, maar ik ben vroeger grote fan geweest, ik zet nog af en toe een cdke van hen op en heb nooit de mogelijkheid gehad om ze eens live te zien, dus wil ik het nu ook wel eens live zien, ook al is het maar een beetje een afkooksel.
Er zijn gitaristen die de sound van Slash kunnen na-apen (of toch heel dicht kunnen benaderen) en de rest van de muziek kan ook nagespeeld worden, maar de stem van Oral Sex vind ik toch nog een van de belangrijkste onderdelen die voor mij G'nR maken wat ze waren en die moeilijk te vervangen was.

Begrijp me niet verkeerd: ik had ook veel liever de originele bezetting gezien, maar dit is een compromis waar ik me bij kon neerleggen... :smileydiezijnschoudersophaalt:

wireman
25 september 2010, 09:17
Is ook zo.. Rose is een van die zangers die je in een split second herkent. Zeker met zo'n strot is Guns n Roses geen Guns n Roses zonder Roses nap ie m nog?.. Het is als zanger ook veel moeilijker om je los te maken van een groot succes dan voor een gitarist.. Zelfde met bv Velvet Revolver.. Daarmee werd meer de vergelijking getrokken met de Pilots dan Guns.. Puur door Weiland. Audioslave.. Soundgarden ipv RATM waarom? Cornell!
Waarom hebben de fans INXS als een baksteen laten vallen?.. Hutchence dood.. Alice in Chains?.. Staley.. en zo zijn er tal van voorbeelden. Black Sabbath zonder Ozzy.. voor mij een no-go! ga zo maar door..
'$ell out $lash' zou ook nooit onder de titel Guns... door kunnen gaan. Overigens ook iets wat ie helemaal niet wil.. Hij heeft GnR losgelaten en is doorgegaan. Hij doet lekker zn eigen ding met een hoop gastmuzikanten en vrienden.. Die wanker met dat dooie haar niet! Muzikanten vervangen kan tot grote hoogte zeker zn doorgang vinden. Met een goede band en een in vorm zijnde Axl zou je zeker kunnen genieten! maar het heeft toch een erg groot 'net-niet' gehalte.. en dan doet ie nog zo gefrustreerd ook.. GnR stamt uit een tijd dat een band uit een en al Ego's bestond. Van hoeveel bands kan je nou de hele bezetting zo opdreunen? is best veelzeggend en man wat waren ze tof in de 80's en begin 90's!! Die jongens hebben hun sporen verdiend. Wat hun groot heeft gemaakt is tevens hun ondergang geworden.. GnR in originele bezetting? Hell! daar had zelfs ik voor in de rij gestaan!


Het is natuurlijk ook niet "Guns 'n Slashes" of "Guns 'n Izzys" of "Guns 'n Duffs" of "Guns 'n Stevens" ...

Zoals eerder al gemeld ga ik zelf ook wel met de nodige argwaan, maar ik ben vroeger grote fan geweest, ik zet nog af en toe een cdke van hen op en heb nooit de mogelijkheid gehad om ze eens live te zien, dus wil ik het nu ook wel eens live zien, ook al is het maar een beetje een afkooksel.
Er zijn gitaristen die de sound van Slash kunnen na-apen (of toch heel dicht kunnen benaderen) en de rest van de muziek kan ook nagespeeld worden, maar de stem van Oral Sex vind ik toch nog een van de belangrijkste onderdelen die voor mij G'nR maken wat ze waren en die moeilijk te vervangen was.

Begrijp me niet verkeerd: ik had ook veel liever de originele bezetting gezien, maar dit is een compromis waar ik me bij kon neerleggen... :smileydiezijnschoudersophaalt:

Like-Minded Lunacy
1 oktober 2010, 10:25
Wil toch even weten hoe het hier was! Ga aankomende zondag naar het Gelredome en hoop eigenlijk dat er niemand zo achterlijk is om dingen naar Axl te gaan smijten en dat meneer (redelijk) op tijd op komt. Hoe ging dit in Antwerpen? Ik heb beelden van de show gezien en dat zag er goed uit, dus ben benieuwd. Heb er in ieder geval zin in!

smullie
1 oktober 2010, 11:05
Hij is een uurtje later begonnen dan op het ticket stond, maar heeft zich daarna keurig gedragen zoals het moest. Redelijk veel energie op het podium, veel bekends, ... De gitarist(en) die Slash moesten vervangen waren Slash niet, maar ze konden het toch meer dan goed genoeg om er een complete show van te maken. En wat een dijk van een stem he... Het eerste half uur vond ik persoonlijk wat minder, maar daarna is dat allemaal rechtgetrokken...

Maar wat me heel fel is opgevallen is dat Axl er slecht uitziet... :makeup: Hij deed wel moeite door regelmatig van hemd of hoed of zo te veranderen, maar hij zag er in mijn ogen oud uit.
Doch dat geheel terzijde. Ik vond het goed en ik ben blij dat ik het eens gezien heb... :rockon:

JiJeWoW
1 oktober 2010, 11:32
Hij is een uurtje later begonnen dan op het ticket stond, maar heeft zich daarna keurig gedragen zoals het moest. Redelijk veel energie op het podium, veel bekends, ... De gitarist(en) die Slash moesten vervangen waren Slash niet, maar ze konden het toch meer dan goed genoeg om er een complete show van te maken. En wat een dijk van een stem he... Het eerste half uur vond ik persoonlijk wat minder, maar daarna is dat allemaal rechtgetrokken...

Maar wat me heel fel is opgevallen is dat Axl er slecht uitziet... :makeup: Hij deed wel moeite door regelmatig van hemd of hoed of zo te veranderen, maar hij zag er in mijn ogen oud uit.
Doch dat geheel terzijde. Ik vond het goed en ik ben blij dat ik het eens gezien heb... :rockon:

Ik was ook aangenaam verrast !
Axl's stem klonk gewoon geweldig, ik heb weinig valse noten gehoord.
Ook Dj Ashba deed het erg goed.
Al met al heb ik een geweldige avond gehad, zeker een aanrader !

Like-Minded Lunacy
4 oktober 2010, 04:05
Net terug van het concert in Arnhem en het was goed! Idioot alleen dat de organisator een mailtje had gestuurd dat het een half uur eerder begon, waarbij het voorprogramma gewoon om 8 uur begon (en vrij lang speelde). GNR kwam pas om even over 10'en het podium op, maar met een set van 2,5 uur maakten ze veel goed. Die nieuwe nummers waren eigenlijk vrij bagger. Er zitten een paar leuke bij, maar aangezien het bijna allemaal ballads zijn haalt het de energie een beetje uit het concert. Stem stond wat schel eerste nummer maar werd gefixed kreeg ik het idee. Hij zong goed, hoog ook, lange uithalen (dat had ik veel minder verwacht) alleen ging hij bij Knocking on Heavens Doors en Don't Cry helaas niet zo hoog, wat de nummers wel wat oppervlakkig maakte. Maar, de band deed het leuk, zat veel energie in!

Al met al een heelrijk optreden en zeker het geld waard. Ben blij dat ik een keer die geweldige Guns N' Roses nummers heb gehoord met Axl (de enige) als zanger. Top!