PDA

View Full Version : Sander de Gier heeft zijn prototype Jazzbass verkocht aan...



Marcel61
27 augustus 2010, 18:21
...Marcus Miller. Dit is echt uniek en wel HEEL bijzonder voor een Nederlandse gitaar bouwer. Ik weet niet of ik dit mag posten, maar anders beste Mods, haal dit aub gewoon weg.

Bram+
27 augustus 2010, 18:27
Goed nieuws voor Sander de Gier in ieder geval! Einde van de MM sig bij Fender dan?


Ik zou trouwens niet weten waarom dit niet gepost mag worden, tenzij Sander de Gier 't zelf liever niet wil of tenzij jij grootaandeelhouder bij De Gier bent of zo :soinnocent:

Marcel61
28 augustus 2010, 13:40
Ik zag dit nieuws op de site van de Gier. Er staat dat Sander geen foto's o.i.d. mag publiceren omdat MM (nog altijd) onder contract staat van Fender.

Wat betreft aandelen...ik denk dat je beter in iets anders kan beleggen. Het rendement van een éénmans zaak lijkt me niet echt geweldig.

roel-snip
28 augustus 2010, 17:26
Mooi voor Sander de Gier , hij was laatst bij de Bassgallery in Beilen , en ik vond hem een aardige eerlijke kerel.

Mitch
28 augustus 2010, 19:17
...Marcus Miller. Dit is echt uniek en wel HEEL bijzonder voor een Nederlandse gitaar bouwer. Ik weet niet of ik dit mag posten, maar anders beste Mods, haal dit aub gewoon weg.
Ik wilde het zelf niet posten omdat ik eigenlijk niks te zoeken heb in dit subforum, maar ik was plaatsvervangend trots als de spreekwoordelijke aap met zeven lullen toen ik het hoorde. Geweldig succes!
Ik wist wel dat hij bezig was om naast zijn eigen modellen een ultieme Jazzbas te fabriceren en die een rondje langs wat bekende bassisten te laten doen, maar dat liep dus net effe anders :D
En inderdaad, Miller heeft een edorsement bij Fender, dus officieel mag er niet veel ruchtbaarheid aan gegeven worden.

a.c.
29 augustus 2010, 08:18
hij verdient het als geen andere bouwer. innovatief, eerlijk en precies.