PDA

View Full Version : vt100 vs ht40



nak
27 augustus 2010, 17:09
Vandaag even twee verschillende combo's geprobeerd.
Had m'n oog al wat eerder op een vox vt100 laten vallen, en deze was lekker geprijst 399 euries.
Heb hem elders ook al even aan gehad en klonk wel lekker maar nu ben ik er eens drie meter vanaf gaan staan en in line met de speakers.
Wat een verschil zeg.
Heb alle presets gebrobeerd maar een lekkere scheur krijg ik er niet zo uit (hardrock/ metal), en net als mijn ad50vt moet de treble weer helemaal dicht, en de mid voluit en dan heb ik nog te weinig.
Hij is mij veel te schel, echt te weinig mid en in de scheur zaten meer 'naalden' wat ik niet lekker vind, maar hij gaat echter wel loei en loeihard.

De blackstar HT40 combootje klonk daarentegen heel fijn, scheur lekker gepolijst en goed definieerbaar.
Hij klonk ook nog lekker strak met snelle dempstukkies, niet dat de gain de tussenstiltetjes opvult.
Het isf knopje vind ik wat overdreven want zoveel merk ik er niet van, behalve dat een kant meer oempffh creeert.
Maar ja tis appels met peren vergelijken, buizern vs modelling maar ik spaar nog wel even door, maar dan voor een HT60.

Exi
27 augustus 2010, 17:36
Goh, nou, tja:dontgeti:
Spaar ze dan maar!:chicken:

Mr. Dynamite
27 augustus 2010, 18:16
Ey goed man. Dan maar sparen voor de ht 60 he.
Verder kunnen we hier niet echt bijzonder veel mee :makeup: