PDA

View Full Version : CMB Puurs



Zatar
27 augustus 2010, 15:44
Hallo allen,

Men vraagje is eigenlijk vooral gericht aan mensen die op't cmb les volgen of er werken. Graag had ik me er dit jaar ingeschreven om gitaarbouw te leren. Zij het niet voor een bijberoep, dan wel dat ik het kan gebruiken om goedklinkende zelfbouwers te maken.

Nu probeer ik al een tijdje vanalles om in contact te komen maar ze nemen daar ofwel de telefoon niet op, ofwel reageren ze niet op mails. Weet iemand soms of er daar nog ingeschreven kan worden en wanneer die inschrijving mogelijk is? En wanneer ze hun site eens gaan aanpassen want alles staat nog voor het jaar 2009-2010...

alvast bedankt!

ernieman
27 augustus 2010, 18:58
Volgens mij is er daar een wachtlijst van 3 jaar ofzo. Althans, dat was vroeger zo... Denk ook dat ze pas 1 september weer beginnen.

Zatar
27 augustus 2010, 19:08
Damn dat zou jammer zijn... Dat je gelijk 3 jaar moet wachten om voor je droomberoep/hobby te gaan leren :s
Trouwens ik lees in je sig. dat je stopt met de hobby? Daar moet toch wel een heel goede reden voor zijn denk ik...

ernieman
27 augustus 2010, 20:18
Trouwens ik lees in je sig. dat je stopt met de hobby? Daar moet toch wel een heel goede reden voor zijn denk ik...
Ja, klopt, maar ik ga je topic daar niet voor kapen ;)

Javaca
28 augustus 2010, 21:48
Treed eens in contact met Stijn Kenens.
Hij is leerling van het CMB en kan je er veel meer over vertellen.