PDA

View Full Version : Muziek(mp3) alleen met drum en bass



spijkie
26 augustus 2010, 09:12
Hallo allemaal,

Bestaat er ook een website waar je bijvoorbeeld bekende nummers kan downloaden waarop alleen de drum en bass te horen zijn?
Wij zijn kort geleden een bandje begonnen en repeteren de ene week bij ons thuis met twee gitaristen, bassiste en zangeres en de andere week repeteren wij in een oefenruimte met onze drummer er ook bij.
Bij het repeteren zonder drummer vinden we het wel prettig om mee te spelen met de muziek aan ivm de drum alleen zijn dan de gitaren en zang ook te horen, vandaar mijn vraag. Misschien dat er anders een programma bestaat waarop je dit zelf kan instellen...

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Gr. Spijkie

lollol
26 augustus 2010, 09:30
Hallo allemaal,

Bestaat er ook een website waar je bijvoorbeeld bekende nummers kan downloaden waarop alleen de drum en bass te horen zijn?
Wij zijn kort geleden een bandje begonnen en repeteren de ene week bij ons thuis met twee gitaristen, bassiste en zangeres en de andere week repeteren wij in een oefenruimte met onze drummer er ook bij.
Bij het repeteren zonder drummer vinden we het wel prettig om mee te spelen met de muziek aan ivm de drum alleen zijn dan de gitaren en zang ook te horen, vandaar mijn vraag. Misschien dat er anders een programma bestaat waarop je dit zelf kan instellen...

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Gr. Spijkie

http://www.guitarbackingtrack.com/

spijkie
27 augustus 2010, 09:18
http://www.guitarbackingtrack.com/

Heel erg bedankt, dit is een beetje wat ik zocht, jammer dat niet alle nummers die wij spelen er op staan maar wel een paar.

In iedergeval hardstikke bedankt voor de tip.

Spijkie

Thewisbone
27 augustus 2010, 09:49
Wreeddd hier heb ik ook al zolang naar gezocht, nu heb ik helemaal geen band nodig haha:D

Steelduines
2 september 2010, 23:47
Wat voor muziek speel je. Ik heb er wel een paar misschien zit er wat voor je tussen....

Arvoitus
3 september 2010, 01:07
Anders guitar pro?

Thewisbone
5 september 2010, 22:06
Guitar pro wat is dat?

ik speel.. alles wel een beetje

spijkie
8 september 2010, 16:23
Wat voor muziek speel je. Ik heb er wel een paar misschien zit er wat voor je tussen....

Zou mooi zijn:)

3 doors down- Kryptonite
Pink - Who knew
Alanis Morissette - I'm a bitch
REM - Whats the frequency kenneth
Skunk Anansie - Weak

Mocht je hier iets van hebben dan alvast bedankt.