PDA

View Full Version : Muziekwinkels in amsterdam



Ibanez
3 januari 2002, 20:51
JOngens ik moet ff snel weten welke muziekwinkels er in amsterdam zitten, kga er morgen heen. Heeft misschien iemand een site?
thnks

JV
3 januari 2002, 20:55
dijkman is denk ik de beste daarzo. kijk is op http://gitaar.pagina.nl

Arthur
3 januari 2002, 20:59
wwww.gitaarnet.nl

Ibanez
3 januari 2002, 20:59
Op 2002-01-03 20:55, schreef JV:
dijkman is denk ik de beste daarzo. kijk is op http://gitaar.pagina.nl
thanks

gangsta
3 januari 2002, 21:45
dirk witte

The Evil Taperecorder
6 januari 2002, 00:16
OK... 2 dingen. Ga NOOIT naar dirk witte of dijkman. Dat zijn commerciele kutzaken, die zo'n 30% té duur zijn en waar mensen in staan die niet weten waar ze het over hebben. Je wordt er gegarandeerd genaaid.
De 2 beste zaken die ik kan adviseren zijn the String en de Plug. Dat zijn kleine winkeltjes met 2ehands en nieuwe gitaren waar je een goeie prijs betaald, en waar mensen in werken met jarenlange ervaring als gitarist. Je kunt er gewoon binnenlopen, een half uur spelen en alles uitproberen.. Relaxed... Doe jezelf een lol en ga daar gewoon heen. Een voorbeeld. American strat Dirk Witte: Fl. 2200. The String: fl. 1650
The String zit op het van der Helstplein, en de Plug op de Ruysdaalkade in Amsterdam Zuid (de Pijp en transvaalbuurt, denk ik)

SteavisSmokin
6 januari 2002, 00:39
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat diegene bij dirk witte een New American Series strat is en bij the string een American Standard strat, vandaar het verschil. 2200 voor een New American Series strat is gewoon een goede prijs.
steven

PeArLjAm
6 januari 2002, 14:51
Ik ben het er niet mee eens want ik kom vrij vaak bij dirk witte en ik word nooit slecht behandeld, en ik mag alles vrij uitproberen daar. En van die prijzen is ook niet waar, want Dirk Witte is een grote winkel die veel meer inkoopt dan de kleinere winkels dus die de spullen veel goedkoper kan inkopen.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat de plug en de string slecht zijn, want het zijn ook zeker goede winkels. Maar dat wil dus niet zeggen dat Dirk Witte een klote winkel is zoals je zegt, daar ben ik het niet mee eens. Van Dijkman weet ik niet veel af, dus daar heb ik geen mening over.

Zo ik heb mn hart gelucht

Cyberjoe
6 januari 2002, 15:49
'k ben het met pearljam eens...ik vind DirkWitte ook wel ok, goeie service...althans, aardige lui, en zeiken niet zo met inruilen enzo...vooral de repairman die er op zaterdag werkt, danny (luthier) is erg tof...ik baal erwel van dat als je daar wilt spelen, je in het midden van iedereen zit....niet echt veel privacy, en dat vind ik als heel-erg-verlegen-en-niet-zo'n-goeie wel een beetje jammer...
Dijkman gaat ook wel, maar niet mijn favoriet....deplug vind ik jammer dat het alleen maar 2e hands spul is...beetje een zootje

GuitarMaster
9 januari 2002, 17:09
Dijkman= een grote afzetter, waarom denk je dat hij in een Porche rijdt? In ieder geval niet van eerlijk verkopen. (ik ken iemand die er flink is afgezet)