PDA

View Full Version : waar?



ben???
4 mei 2003, 13:44
Ik heb een vraagje: ik wil graag een nieuwe slagplaat enzo kopen voor mijn Ibanez GRX40. Kan iemand mij vertellen waar ik dat allemaal kan krijgen? Ik heb al een beetje gezocht, maar wat iik vond waren alleen maar Strat-slagplaten. daar zitten dus geen humbuckergaten in en er zitten 3 volume en tone knoppen op, terwijl mijn ibanez er maar 2 heeft. Ik zoek dus een slagplaat, 1 volumeknop, 1 toonknop, een dopje voor mijn switch, 2 single coil kapjes en een humbuckerkapje, in het zwart. Kan iemand mij vertellen waarik die kan krijgen? Alvast bedankt, Ben.

ArpeggioKing
4 mei 2003, 13:52
voxhumana.nl

Soulflyhigh
4 mei 2003, 13:52
Probeer http://www.voxhumana.nl eens en kijk of ze het hebben. Suc6

Groetjes Soulflyhigh :smile:

ArpeggioKing
4 mei 2003, 13:53
ik was eerder :smile:

ben???
4 mei 2003, 13:57
bij voxhumana hebben ze (Wat een beetje in de buurt komt) alleen maar strat. Voor HSS hebben ze dan weer alleen met drie gaatjes voor de volume enzo. Nou kan ik opzich ook wel alleen het materiaal kopen en dan gaan zagen enzo, maar daar heb ik eerlijk gezegd heel erg weinig zin in.

Mithrandir
4 mei 2003, 13:58
Kunnen ze ze bij Vox Humana ook niet op maat voor je maken dan, als je zelf geen zin hebt om te zagen.

ben???
4 mei 2003, 15:21
ja dat kan, maar ik moet een beetje op de prijs letten... ik heb geen geld, en het is ook maar een goedkope gitaar...

Mithrandir
4 mei 2003, 15:29
Dus het mag niks kosten en je wilt het niet zelf doen?? Doe het dan niet!

ben???
4 mei 2003, 18:04
nee zo is het ook weer niet... misschien kan je hem via een ibanez dealer gewoon krijgen...

Ic3gl0vE
4 mei 2003, 18:28
waarom maak je je huidige slagplaat niet zwart? of plak 'm vol met stukjes ducttape, dat is gaaf!

Antal
4 mei 2003, 18:58
Als je geen centen hebt zou ik hem toch gewoon lekker zelf maken...

JimGitaar
4 mei 2003, 19:46
Neem eens contact op met Serlui in Uithoorn, dit is volgens mij de importeur van Ibanez. Als ze je daar niet verder kunnen helpen weet ik het niet meer.

Als jij je slagplaat alleen in een ander kleurtje wil veranderen kan je hem natuurlijk ook gewoon overspuiten.

Jim.

Soulflyhigh
4 mei 2003, 20:11
Op 2003-05-04 13:53, schreef ArpeggioKing:
ik was eerder :smile:


Ja ik ws toen nog aan het typen. He maar ik heb een langer bericht :wink:

Groetjes Soulflyhigh :smile: