PDA

View Full Version : acoustis



Koert
25 augustus 2010, 01:06
hoi ik ben koert 15 en wil gitaar spelen. Ik luister graag john mayer en wil ook acoustis gaan spelen
ik heb de vakantie gewerkt om een gitaar te kopen mijn ouders leggen ook nog bij van maximaal 300 euro

rijsberman
25 augustus 2010, 01:30
Hee Koert, welkom!
Kijk voor 300,= eens bij de gitaren van Tanglewood of LAG, in die prijsklasse veel waar voor je geld! Wat LAG auditorium noemt lijkt nog 't meest op wat John Mayer gebruik (een Martin OM model), Tanglewood heeft ook Orchestra Models.

Belangrijkste is dat je zelf eens probeert of iemand er even op laat spelen om te horen welke je 't beste ligt.

Veel plezier ermee, 't is een verslavende hobby. :)

Koert
26 augustus 2010, 22:47
Hoi rijsberman!

ik ga morgen met mijn vader kijken bij een winkel hier in heerlen, maar we gaan ook nog naar de musicstore en een winkel in de buurt
ik wil kijken ook wat de winkels adviseren en zal kijken of ze die merken hebben die jij zegt!

rpl
28 augustus 2010, 00:45
Welkom op het forum Koert.

Koert
29 augustus 2010, 19:15
Hoi rpl

ik krijg mischien een martin! we zijn bij Ye olde guitarshoppe een gitaar reparatiezaak geweest in kerkrade die mijn vader kent en die zeiden ook dat john mayer een martin speelt en die zeiden dat er bij de Musicstore te koop zijn. Dus nu legt mijn vader misschien extra wat bij! :D
ze hebben het ook nog over anderen gehad maar ik wil die nu hebben

rijsberman dank je dat ik nu wist dat ik een martin moest hebbe!!

Lodedsvd
30 augustus 2010, 12:56
voor een martin ga je denk ik aan een flink bedrag zitten maar als je hem krijgt zou ik er zeker voor gaan! :p

Koert
1 september 2010, 13:53
er is er een te koop voor 430 bij de Musicstore. Bij ye olde guitarshoppe zeiden ze dat die van een soort laminaat gemaakt is dus geen vol hout maar wel gewoon goede kwaliteit is en goed klinkt. En het blijft een Martin :crazyhappy:

macwilliams
5 september 2010, 12:16
Welkom alhier:ok: