PDA

View Full Version : Blackstar HT 40 of 60 gezocht!



killerman36
24 augustus 2010, 21:21
Hallo,

waarschijnlijk een zeer rare vraag maar omdat ik en een vriend al lange tijd op zoek zijn naar een blackstar HT 40 of 60 om eens uit te proberen, maar deze NERGENS vinden was onze vraag of niemand van jullie eentje heeft?

We konden de 40 al 1 keer zeer vluchtig testen in Keymusic Sint-Niklaas maar daar is hij nu ook al uitverkocht en komt niet terug in de eerste maanden!

Daarom zoeken we iemand uit de regio Oost-Vlaanderen die 1 van deze versterkers bezit en ons deze een half uurtje zou willen laten testen, natuurlijk tegen een vergoeding.

Ook algemene bevindingen van de HT serie zijn natuurlijk zeer welkom

Mvg,

Thomas

RoelSmoel
24 augustus 2010, 21:29
Algemene bevindingen..
Ik heb de HT20 head een tijdje gehad, totdat deze kapot ging, wel jammer, komt zo snel als mogelijk weer terug.
Maar; goede clean, lekkere scheur, tone knop voor het clean kanaal heel bruikbaar, goede reverb, mastervolume is erg bruikbaar, klinkt goed op laag volume (mijn HT5 die ik gehad heb, en nu weer heb, ook), vond ik ook van de HT60, HT60 is wat mij betreft ook een superversterker, sommigen klagen over de speakers en bouwwijze van de HT-Venue series, kan ik me absoluut niet in vinden.

killerman36
29 augustus 2010, 12:45
Misschien mijn vraag iets anders formuleren: wie weet er een gitaarwinkel in Vlaanderen die Blackstar verkoopt? Dus niet alleen de HT-5 die bijna elke winkel heeft maar ook de eerder genoemde HT 40 en HT 60.

Paragon
29 augustus 2010, 12:49
Misschien mijn vraag iets anders formuleren: wie weet er een gitaarwinkel in Vlaanderen die Blackstar verkoopt? Dus niet alleen de HT-5 die bijna elke winkel heeft maar ook de eerder genoemde HT 40 en HT 60.

Thuis heb ik de 40watt, als je hem wil uit proberen kun je altijd wel naar Thomann of Musicsotre gaan in duitsland, die hebben meestal er wel 1 op voorraad (al had ik 2 weken geleden de laatste 40watt die ze hadden megenomen).
Ik woon in deventer, dus weet niet of dat handig is, en mijn elect. gitaren zijn beiden atm bij de reparateur.
paragon

deefke666
29 augustus 2010, 13:02
hallo,
keymusic in herentals had twee weken geleden e 40 watter staan

grtz d

killerman36
1 september 2010, 19:41
Volgens de website van Keymusic hebben ze hem enkel nog in het 'centraal magazijn'.
En Deventer is inderdaad iets te ver, toch bedankt :D.

fendertwinamp
1 september 2010, 21:20
http://www.dendekkermuziek.nl/blackstar-ht-club-40.html