PDA

View Full Version : Guitarjamz



LesPas89
23 augustus 2010, 19:36
Een paar dagen geleden kwam ik deze site tegen: Guitarjamz.com
Geheel in de stijl van Nextlevelguitar, voor degenen die deze reeds kennen.

Even gezocht hier op het forum, maar volgens de zoekmachine is hij hier nog niet bekend. Vandaar even een korte review van mijn kant. Volgens mij is deze website ook nog niet zo lang live.

Prima website voor beginners, bluesliefhebbers, funkliefhebbers, en misschien ook voor de gevorderde gitarist. De beste man (die helaas continu behoorlijk stoned uit zijn ogen kijkt) leert zowel songs als theorie e.d. Bovendien wordt er aan iedere muziekstijl wel aandacht besteed. Uiteraard is dit alles wél tegen betaling. Je kan echter een trailaccount voor drie dagen aanmaken, om te wennen aan het concept, zeg maar.

Enige kritische noot die ik kan plaatsen is dat de lessen wat langdradig zijn, met veel herhaling. Maar dit hoeft geen probleem te zijn. Als je je gitaar op schoot hebt kun je in die tijd wat oefenen ;)

Ik ben er wel tevreden over. Na Nextlevelguitar, Justinguitar en Guitarmasterclass is dit een prima "opvolger" voor mij.

mtk1984
5 september 2012, 15:50
Oud topic, ik weet het maar dit wil ik wel even delen: Marty Schwartz, de leraar van deze site, komt op mij altijd over als een hele sympathieke kerel. Verder moet ik altijd wel lachen om zijn stijl van uitleggen en hij neemt ruim de tijd voor elke les. Hij heeft ook enorm veel gratis lessen op YouTube staan: account MartyzSongs. Wat mij betreft een aanrader!

VLP
5 september 2012, 18:35
Vind ik ook ! heb ik al veel van geleerd

BamBuFan1
5 september 2012, 23:22
Mag ik mij geheel aansluiten bij de voorgaande twee sprekers? Bij deze.

Hotpepper01
8 september 2012, 14:21
Hij zet in ieder geval heel prominent zijn vingers op de toets in beeld....beter dan menig andere internet leraar...