PDA

View Full Version : "De Bode" (eigen compositie)



FunkyFlamenco
3 mei 2003, 23:01
Dit is een van mijn eerste eigen (solo)composities. Getiteld "De Bode".

http://home.iae.nl/users/ingevane/gitaar/debode_fragment.mp3



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FunkyFlamenco op 2003-05-06 06:42 ]</font>

SiNiSTRaL
3 mei 2003, 23:10
klinkt goed, alleen net voor 1:40 fuck je wat op, en nog een paar kleine foutjes (denkik, of je moet het vals gecomponeerd hebben :wink: )
maar over het geheel: zeer ok

FunkyFlamenco
3 mei 2003, 23:12
Klopt ja :smile: klein foutje, maar ik had geen zin om het nog een keer over te doen!

delphiro
8 mei 2003, 20:21
hee, hij kapt bij mij ineens af?? klopt dat (of was dat het punt waar het fout ging :smile: )

Mooie compositie, het heeft iets van Sacksioni maar het deed me nog meer aan een Schotse / Ierse 'lament' denken. Gaaf stuk, ik ben jaloers op het compositietalent.. ik kan alleen naspelen :smile:

FunkyFlamenco
8 mei 2003, 21:10
Ja ik had bijna geen webruimte meer, toen heb ik ze naar 1 minuut verkleind..

Ik heb op mijn site wel een volledige Capricho Arabe staan en nog een fragment van een nieuwe compositie van mij (klik maar op me huisje &lt;IMG SRC="/forum/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> )

Heb me gitaar nu in een andere stemming staan van hoog naar laag: A-D-FIS-D-A-D
dat is gaaf! Daar ben ik nu mee aan het rommelen.

Oke nu de laatste edit:
heb me webspace opgeruimd:

En tevens even een nieuwe opname gemaakt (en meteen even me gitaar weer teruggestemd)(met minder fouten :wink: )
http://www.iae.nl/users/ingevane/gitaar/bode.mp3

en mijn allernieuwste compositie:
http://www.iae.nl/users/ingevane/gitaar/eendag.mp3

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FunkyFlamenco op 2003-05-08 21:52 ]</font>

delphiro
9 mei 2003, 20:01
[over een dag.. ]
het begin doet me heeeeel sterk aan een bekend oud popnummer denken al kan ik niet op de titel komen. Iets van Barabara strooizout ofzo.. kan dat?

Verder vind ik het een beetje te saai met teveel herhalingen. De melodie is wel leuk maar er gebeurt te weinig spannends en de bas is te repeterend. Wel lekker om bij in slaap te vallen maar dat kun je positief en negatief opvatten :smile:

?echo
9 mei 2003, 20:27
INGE VAN ENGELAND - EEN DAG OP HET WATER

FunkyFlamenco
9 mei 2003, 20:44
Op 2003-05-09 20:27, schreef ?echo:
INGE VAN ENGELAND - EEN DAG OP HET WATER


Wat wilde je daarmee zeggen? :smile:

FunkyFlamenco
9 mei 2003, 20:44
Op 2003-05-09 20:01, schreef delphiro:
[over een dag.. ]
het begin doet me heeeeel sterk aan een bekend oud popnummer denken al kan ik niet op de titel komen. Iets van Barabara strooizout ofzo.. kan dat?


Geen idee! Ken het in elk geval niet!

Barret Wallace
9 mei 2003, 21:00
Coole shit man, keep it up

telecastermaster
11 mei 2003, 14:57
Hallo Inge,

Leuke website heb je. Mooie nummers ook. ('k wou dat ik ook zo kon spelen). Je kunt wel horen dat Sacksioni je grote held is. :smile:
Nou nog wat funky flamenco :wink:

Bedankt trouwens nog voor de link naar de website van Vaarzon Morel. Ik zocht 'm een tijdje geleden en kon 'm toen niet vinden.

Peter

Negative K3 fan
11 mei 2003, 15:43
ben jij misschien inkie van fok!?

FunkyFlamenco
11 mei 2003, 16:46
Misschien wel ja :smile:

FunkyFlamenco
11 mei 2003, 16:47
Op 2003-05-11 14:57, schreef telecastermaster:
Hallo Inge,

Leuke website heb je. Mooie nummers ook. ('k wou dat ik ook zo kon spelen). Je kunt wel horen dat Sacksioni je grote held is. :smile:
Nou nog wat funky flamenco :wink:

Bedankt trouwens nog voor de link naar de website van Vaarzon Morel. Ik zocht 'm een tijdje geleden en kon 'm toen niet vinden.

Peter



Dank je wel!! Ja funky flamenco dat zou nog eens mooi zijn :smile: