PDA

View Full Version : Guitarfetish, ook in de buurt te koop?



Reb
22 augustus 2010, 14:33
Ik vroeg mij af of er ook winkels in Nederland zijn die GFS pickups verkopen? Ik ben namelijk op zoek naar een strat sized humbucker voor een zacht prijsje, en hoor van verschillende bronnen dat de GFS pickups erg goed zijn voor de prijs. :)

Mocht het niet zo zijn dat deze pickups in NL te koop zijn, is er dan misschien iemand die ook nog iets van Guitarfetish.com moet hebben? Dan delen we de verzendkosten. :)

Hendriks
22 augustus 2010, 14:42
Gewoon bij GFS bestellen , delen van verzendkosten valt tegen , grotere bestelling is hogere verzendkosten , koop anders spul van Artec bij bv axesrus.co.uk , volgens mij is dat gewoon hetzelfde .

bad65
22 augustus 2010, 15:00
Google http://www.dimarcomuziek.nl/NIEUW2.htm

Hendriks
22 augustus 2010, 15:24
Google http://www.dimarcomuziek.nl/NIEUW2.htm
Met die prijzen , zou ik ook eens biij Tonerider kijken.
Setje stratpickup voor €99 , als je goed zoekt koop je daar een setje Fender Texas Specials voor (2dehands) bijvoorbeeld.

snaarplukker
23 augustus 2010, 11:30
Met die prijzen , zou ik ook eens biij Tonerider kijken.
Setje stratpickup voor €99 , als je goed zoekt koop je daar een setje Fender Texas Specials voor (2dehands) bijvoorbeeld.
Met die prijzen zou ik ze direct bij GuitarFetisch bestellen. Voor een set (3 stuks) Lilkillers was ik maar 55 euro kwijt (incl. verzending).;)

munkie
23 augustus 2010, 16:31
Of MP in de gaten houden. Had laatst een setje Fat Paf humbuckers voor 25 euri inclusief VZK :cheerup:

broeder6x6
23 augustus 2010, 17:36
wat je eigenlijk wil is dus dat iemand die elementen voor je importeerd..:sssh:

Rinze
23 augustus 2010, 18:37
Wat jammer is is dat de verzendkosten bij GFS veel en veel hoger zijn geworden. De goedkopere opties die er tot een jaar geleden in ieder geval nog waren zijn weggevallen. Wil ik een brug van 40 euro bestellen, kan ik kiezen uit 35 of 38 euro verzendkosten :dontgeti:

Nagramoth
23 augustus 2010, 19:02
Hm, ik heb vandaag toevallig een halselementje besteld, en ik was iets van $7,- kwijt...

Rinze
23 augustus 2010, 21:48
Hm, ik heb vandaag toevallig een halselementje besteld, en ik was iets van $7,- kwijt...
Da's raar, ik kon afgelopen week alleen duur verzenden.. Ga meteen nog eens kijken.

EDIT: heel raar, nu kan het voor krap 10 dollar en voor 28 dollar. Totaal andere verzendprijzen dan 10 dagen terug. Zelfde brug. Hmm :???:

Reb
24 augustus 2010, 14:22
Ik heb m'n element besteld. De verzendkosten waren 11 dollar, en het element 16. Omgerekend dus 22 euri. Hopelijk klinkt het element een beetje... ;)

jannest
24 augustus 2010, 14:42
ff ot

volgens mij is dit net zo iets als GF maar dan wat dichterbij(GB)

zelf nog nooit iets van ze geprobeerd
maar maybe toch het vermelden waard

http://www.irongear.co.uk/index.html

Zatar
24 augustus 2010, 15:53
't Heeft nu niet echt met goedkoop en GFS te maken, maar ik wil toch even vermelden dat het wel fijn is dat stewmac nu ook paypal heeft. Als je dan eens iets speciaal wil kun je daar ook eens bestellen zonder visa :seriousf:

En om ontopic te zijn: je kan ook eens kijken in de GFS ebay shop. Dan heb je wel geen garantie geloof ik, maar bij hun veilingen kun je dingen vaak STUKKEN goedkoper hebben :)

/edit: men lil' punchers hot lead heb ik van hun ebay vandaan...