PDA

View Full Version : Les Paul Custom 25/50



FKNTHNDR
21 augustus 2010, 10:14
Deze namiddag werd er in mijn studio in Antwerpen ingebroken en werd tot grote spijt mijn Gibson Les Paul Custom 25/50 gestolen. Moesten er mensen deze toevallig ergens 2dehands tegenkomen, kunnen jullie mij aub een seintje geven? Ik zou de persoon eeuwig dankbaar zijn.

Het serienummer: 73338103 & onder het serienummer staat het nummer 1038.

Foto's van mijn gitaar:

http://www.flickr.com/photos/mindrot


alvast merci.

Jan Buurman
21 augustus 2010, 13:02
Balen, man!! Ik zou denk ik huilend ter aarde storten als zo'n prachtige gitaar van mij gestolen zou worden. Ik hoop van harte dat je hem terug vindt...


.

RobVDB
21 augustus 2010, 16:44
Ik zal mijn ogen open houden maar een belangrijke vraag (denk ik)
op die foto's zie je de gitaar met en zonder pickguard

toen de gitaar gestolen werd had hij toen de pickguard op of niet
of zat die misschien in de koffer en is koffer ook gestolen

Rob

FKNTHNDR
21 augustus 2010, 17:21
Inderdaad, belangrijke informatie waar ik nog niet aan gedacht had:

De gitaar zat in de koffer toen die gestolen werd & de pickguard zat op mijn gitaar.

RobVDB
21 augustus 2010, 17:26
Inderdaad, belangrijke informatie waar ik nog niet aan gedacht had:

De gitaar zat in de koffer toen die gestolen werd & de pickguard zat op mijn gitaar.

Oke ik zal erop letten.

Tip:

Je kan best ook de 2de hands paginas van je lokale kranten (bv: Gazet van Antwerpen ) in het oog houden

ieme
22 augustus 2010, 13:26
Ik zal opletten als ik em zie, wat kut zeg. Wel redelijk opvallende gitaar, moeilijk door te verkopen. Check 2e hands winkeltjes in de buurt, daar droppen junkies gestolen waar.

geert1976
23 augustus 2010, 01:34
Ik houd mijn ogen open, wat erg dat je Gibby is gestolen.

En inderdaad houdt advertenties in de gaten en licht 2ehands winkels, muziekzaken en pandjeshuizen in.

gorgasm
25 augustus 2010, 21:38
man wat een vet ding, ooit hoop ik zo ene in mn kleine collectie te hebben. Khoop dat je die snel terug vindt. Ze weten wel goed wat te nemen.
Tstond af en toe ene op ebay, maar das nog voor de jouwe gestolen was

GlobalWarming
26 augustus 2010, 18:09
Man dat zuigt hard. Ik kijk ook mee uit naar die gitaar.

proguitar89
25 juni 2011, 20:03
moge de duivel deze vreselijke onontwikkelde projectielen straffen waarbij ze mogen branden tot in de eeuwigheid en verder wie jat zo prachtige gitaar koop hem dan zelf :angry:

Johannes
25 juni 2011, 20:38
moge de duivel deze vreselijke onontwikkelde projectielen straffen waarbij ze mogen branden tot in de eeuwigheid en verder wie jat zo prachtige gitaar koop hem dan zelf :angry:

Let even op de datum van de post waarop je reageert.

sbms97
27 juni 2011, 22:00
khoop eg voor je dat je m terug krijgt. kweet niet of je er veel an hebt maar ik kijk op heel veel verschillende zites om een gitaar te kopen, en kan t wel ff in de gaten houden, maar is misschien al zo lang geleden?

Oranjeaap
29 juni 2011, 17:23
The fuck?? Stond deze niet op marktplaats een maand of 2 geleden?

Mr.Fingers
29 juni 2011, 22:27
Inderdaad, deze zat nog in m'n cache:

http://fotos.marktplaats.com/kopen/0/9c/NcBtG4Ynh2hwVS76k1UQOA==.jpg

Dennis_Ajax
29 juni 2011, 22:46
Zeker niet meer terug te vinden wie de adverteerder was?..

-Martijn-
29 juni 2011, 22:54
Volgens mij is het niet dezelfde hoor. Kijk maar naar de zwarte lak in de buurt van die switch.