PDA

View Full Version : Waarom was 't forum uit de lucht?



Noid
18 augustus 2010, 16:35
Niet echt een idee of suggestie, maar waarom was 't forum uit de lucht?

Don Capo
18 augustus 2010, 16:38
Serieuze vragen verdienen serieuze antwoorden. Ik weet nog niet wat er aan de hand was, zodra we meer weten vermelden we het hier. Geen speculaties of beschuldigingen ajb.

Mitch
18 augustus 2010, 19:22
Het forum draait, vermoed ik, op een trage server en/of op een server die meerdere taken moet uitvoeren, game-server b.v.

Als je naar www.gitaarnet.nl gaat, staat de pagina er direct nl.

Maar, dit zijn speculaties van mijn kant, dus .... niet te vlot oordelen. :hippie:

De server is nu juist datgene waar wat geld tegenaan is gegooid de laatste tijd, die is vernieuwd. De software draaide al wel langer moeilijk en had niet de laatste updates, maar of dat ook de oorzaak is weet ik niet.
We hebben nog geen bericht van de beheerder, dus meer kunnen we er niet over zeggen.

Don Capo
19 augustus 2010, 15:10
Beste mensen,

Ik heb dit topic even opgeschoond en zowat alle berichten verwijderd. Dat is tegen niemand persoonlijk gericht, maar ik wil dit topic graag informatief houden. In off-topic lopen nu drie topics over de forum crash en daar kan je gezellig doorpraten over hoe erg je het gemist hebt en wie er de schuld van is.

Ik hoop op ieders begrip. Mocht je er toch heel erg veel problemen mee hebben hoor ik dit graag (per PM het liefst)

Don Capo

Don Capo
19 augustus 2010, 15:12
verklaring voor de uitval: Datafile corrupt, beheerder voor een lang weekend weg, andere beheerder op vakantie.

Hier de officiele reden van de "crash"